printlogo


کد خبر: 183620تاریخ: 1396/8/6 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت مولوی حسین‌پور
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم  انقلاب اسلامی درگذشت مرحوم مولوی محمدیوسف حسین‌پور از علمای بزرگ اهل تسنن را به مردم سراوان و خانواده‌ محترم و شاگردان وی تسلیت گفتند.
به  گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، پیام تسلیت معظم‌له را حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی، نماینده‌ ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان به خانواده‌ محترم این عالم فقید ابلاغ کرد. مرحوم مولوی محمدیوسف حسین‌پور، شیخ‌الحدیث استان سیستان‌وبلوچستان و استاد اغلب مولوی‌های منطقه بود که عمر خود را صرف تبلیغ سنت پیامبر(ص) و معارف قرآنی کرد.

اعتماد به آمریکا محو ارزش‌های یک کشور است
امام‌جمعه موقت تهران گفت: اعتماد به آمریکا به معنی محو کشور و محو همه ارزش‌های یک کشور است. به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه با تبریک به کشور عراق برای بیرون کردن تروریست‌ها و همچنین جلوگیری از تجزیه عراق گفت: اینکه دشمن نتوانست با بسیج کردن اراذل و اوباش داعش و با هزینه آل‌سعود عراق را اشغال و نتوانست تجزیه عراق را عملی کند، مدیون و مرهون ملتی بزرگ است. ارتش و نیروهای مردمی و مقاوم توانستند تصمیم‌گیر باشند و این دارای ارزش و اهمیت است که انسان در آینده چنین روزی را تمجید می‌کند. وی با اشاره به سخنان اخیر
رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست‌وزیر عراق، گفت: یکی از نکات این دیدار این بود که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و درست است، چرا که اعتماد به آمریکا به معنی محو کشور و محو همه ارزش‌های یک کشور است. دوم اینکه به نیروها و جوانان اهمیت دهند و این مساله‌ای بااهمیت و پرارزش است.  امامی‌کاشانی خاطرنشان کرد:‌ اینکه رئیس‌جمهور نادان و بی‌ادب آمریکا نسبت به ملت ایران حرف‌هایی را می‌زند و علیه سپاه حرف می‌زند از سر حسادت، بغض و دشمنی است. این جنگ با ملت ایران نیست، بلکه جنگ با فکر ملت ایران و با مغز انسان‌هاست، این جنگ با اندیشه‌ها، دل‌ها، فداکاری‌ها و شجاعت‌هاست.

سپاه پاسداران یک تیم تروریستی در چالدران را منهدم کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی را در منطقه چالدران منهدم کرد. روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)  نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان‌غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو تن از مردم بومی، تیم‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور داشتند تروریست‌ها را تعقیب کردند و با آنان درگیر شدند.  این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری با انهدام کامل تیم یادشده، 4 تروریست به هلاکت رسیده و سلاح، تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان به دست رزمندگان اسلام افتاد. در این اطلاعیه تصریح شده است: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه‌جانبه در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه عرض اندام به ضدانقلاب و عناصر وابسته به دشمنان ملت ایران را نداده و هرگونه تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

چهارشنبه؛ سفر پوتین به تهران
رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه به منظور شرکت در مذاکرات سه‌جانبه ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان وارد تهران می‌شود. لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران در گفت‌وگو با مهر از سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در روز چهارشنبه به تهران خبر داد. وی افزود: پوتین در این سفر ضمن شرکت در مذاکرات سه‌جانبه ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان، مذاکرات دوجانبه‌ای نیز با مقامات ایرانی خواهد داشت. گفتنی است الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان نیز در همین تاریخ برای شرکت در مذاکرات سه‌جانبه وارد تهران می‌شود.


Page Generated in 0/0048 sec