printlogo


کد خبر: 183695تاریخ: 1396/8/8 00:00
اخبار

آجرلو: سلطانی‌فر و تاج به باشگاه‌های ایرانی کمک کنند
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال باید به باشگاه‌ها کمک کنند. مدیران عامل 4 باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا عصر روز شنبه با حضور در سازمان لیگ فوتبال جلسه‌ای با مسؤولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشتند. مصطفی آجرلو پس از این نشست درباره میزان امیدش برای پرداخت بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی تا پایان موعد AFC، اظهار کرد: ان‌شاءالله وزیر ورزش و جوانان و تاج مشکلات فوتبال ایران در این چند ساله را که باعث این فرآیند برای این باشگاه‌ها شده است رفع کنند. وکیل باشگاه تراکتورسازی هم درباره بدهی‌های این باشگاه گفت: اکثر بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی پرداخت شده و تنها چند شاخص برای کسب مجوز حرفه‌ای از AFC باقی مانده است.

واکنش سخنگوی قوه‌قضائیه به محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس
سخنگوی قوه‌قضائیه نسبت به اتفاقاتی که درباره پرونده مهدی طارمی با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه که منجر به جریمه مالی و محرومیت بازیکن و باشگاه شده است، واکنش نشان داد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در جریان یکصد و بیستمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره اینکه مهدی طارمی قراردادی بسته که مشخص شده این قرارداد صوری بوده است و حالا با توجه به دولتی بودن پرسپولیس، با توجه به ضرر و زیانی که به این باشگاه وارد شده، آیا دادسرا یا سازمان بازرسی به این موضوع ورود می‌کند، گفت: موردی که می‌گویید را خبر ندارم اما اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی برداشت شده باشد، جنبه اختلاس پیدا می‌کند؛ بدیهی است که سازمان بازرسی و مدعی‌العموم ورود می‌کند.

پشت‌پرده مشکل صدور ویزای آمریکا برای کیانوش رستمی
در حالی‌که اعضای تیم‌ملی وزنه‌برداری حدود یک ماه پیش برای دریافت ویزای آمریکا به منظور حضور در مسابقات جهانی به دوبی رفته بودند اما حالا خبر می‌رسد که اشکالی در روند صدور ویزای رستمی به‌وجود آمده است. بعد از المپیک 2016 ریو، رستمی برای درخواست ویزا و سفر به ینگه دنیا به یکی از سفارت‌های آمریکا مراجعه می‌کند اما بنا بر دلایلی این درخواست رد می‌شود و با آن موافقت نمی‌شود. حالا بعد از گذشت حدود یک سال از آن ماجرا رستمی برای دریافت ویزا به منظور حضور در مسابقات جهانی آمریکا همراه با سایر ملی‌پوشان به سفارت آمریکا مراجعه می‌کند؛ در حالی ‌که همه چیز مثبت و عادی به نظر می‌رسید بعد از گذشت حدود یک ماه خبر رسیده که سفارت آمریکا درخواست انجام مصاحبه مجدد، ظاهرا به علت نقص مدارک و بررسی دوباره مدارک او و برادرش را داده است تا یک بار دیگر به سفارت این کشور بروند. به نظر می‌رسد رستمی و برادرش نتوانسته بودند اعتمادسازی لازم را در این باره انجام دهند و دغدغه اصلی‌ آمریکایی‌ها (با توجه به پرونده قبلی این ورزشکار) نگرانی از عدم بازگشت این دو نفر بعد از پایان مسابقات جهانی به ایران است که باید تضمین‌های لازم را در این باره بدهند. باید دید آیا این مشکلی که اکنون برای رستمی به‌وجود آمده است، به‌دلیل اقدامی بوده که سال گذشته انجام شده است یا خیر. البته بیان این نکته لازم و ضروری است که استفاده از لفظ صدور یا عدم صدور ویزا برای اعضای تیم کشورمان نمی‌تواند درست باشد بلکه پرونده تمام اعضای تیم ایران در سفارت آمریکا در دوبی در حال بررسی است و تا زمانی‌که تمام مراحل این بررسی‌ها به اتمام نرسد، نمی‌توان در این باره اظهارنظر کرد.  درخواست‌ها برای مصاحبه مجدد و تکمیل مدارک نیز در همین راستاست تا تاییدیه نهایی برای صدور یا عدم صدور ویزا مشخص شود.

یوآخیم لوو حضور در بایرن‌مونیخ را تکذیب کرد
سرمربی تیم‌ملی آلمان حضور در بایرن مونیخ بعد از جام جهانی روسیه را تکذیب کرد.  به نقل از بیلد، زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور یوآخیم لوو ۵۷ ساله به جای یوپ هاینکس بعد از جام جهانی روسیه بر سر زبان‌ها افتاده است که این مربی در واکنش به این حرف و حدیث‌ها گفت: به هیچ وجه چنین صحبت‌هایی صحت ندارد.  من قبلا گفتم که دوست دارم روزی مربی باشگاهی شوم و حضور در این عرصه را تجربه کنم ولی هیچ تمایلی به این ندارم که بعد از جام جهانی در بایرن‌مونیخ باشم.  او در ادامه گفت: قرارداد من تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد و من تنها به پایبندی به این قرارداد فکر می‌کنم و می‌خواهم تا پایان قراردادم در تیم ملی آلمان بمانم. الان نیز فقط به جام جهانی فکر می‌کنم و بحثی درباره مسائل دیگر ندارم.


Page Generated in 0/0060 sec