printlogo


کد خبر: 183699تاریخ: 1396/8/8 00:00
کوتاه و گویا

مجید شفیعی، دبیر بخش دانش دیجیتال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای، سایت‌ها و خدمات اینترنتی، اپلیکیشن‌ها، بازی‌های رایانه‌ای، فناوری‌های نوین حوزه نشر محتوا در فضای مجازی و کسب و کار‌های دیجیتال مهم‌ترین قالب‌های آثار در نظر گرفته شده جهت رونمایی است. طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حداقل 3  نوبت مراسم رونمایی در ایام برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت که در هر مرتبه حداقل از 5 محصول یا خدمت رونمایی می‌شود.
علیرضا جعفری، معاون خدمات اجتماعی شهرداری منطقه2 تهران گفت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه خدمات شهری و محیط‌زیست این منطقه در طرح نگهداشت شهر انجام شده که اجرای فرش گل، توسعه فضای سبز، عملیات بهسازی و پاکسازی فضای سبز در حاشیه و رفیوژ میانی بزرگراه‌ها، اصلاح فضای سبز سطح بوستاهای منطقه و کاشت درخت و درختچه در معابر اصلی از جمله آن اقدامات است.
محمد بیدشکی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه21 تهران از اجرای عملیات «باندینگ درختان نارون سطح ورودی غربی پایتخت» به همت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه با هدف «کنترل و پیشگیری از بروز آفت برگخوار» این درختان در فصول گرم سال آتی خبر داد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: کمپین دانش‌آموزان داوطلب تدریس جغرافیا به ترامپ همزمان با روز
13 آبان راه‌اندازی می‌شود و دانش‌آموزان با کتاب درس جغرافیا در راهپیمایی شرکت می‌کنند. حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان پیرامون روز 13 آبان و سلسله‌برنامه‌های جهان بدون ترور، اظهار داشت: «شنبه فریاد»، عنوان روز 13 آبان است که در آن دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی شرکت می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0057 sec