printlogo


کد خبر: 184464تاریخ: 1396/8/23 00:00
اخبار

کوتینیو: در لیورپول خوشحالم
فیلیپ کوتینیو مدعی شده در لیورپول خوشحال است و به جای صحبت درباره بارسلونا می‌خواهد تمرکزش را روی موفقیت با تیم‌ملی کشورش بگذارد. با نزدیک شدن به بازار نقل‌وانتقالاتی زمستان و بعد از تلاش‎های ناکام تیم فوتبال بارسلونا برای جذب بازیکن در تابستان دوباره شایعاتی مبنی بر علاقه بارسا برای جذب فیلیپ کوتینیو و اینکه این تیم می‌خواهد در ژانویه بازیکن برزیلی لیورپول را بخرد، مطرح شده است. این در حالی است که خود کوتینیو شایعات را رد کرده و مدعی شده در آنفیلد خوشحال است. قبل از بازی دوستانه برزیل و انگلیس او به خبرنگاران گفت: من در یکی از بزرگ‎ترین لیگ‌های فوتبال دنیا بازی می‌کنم. همیشه خوشحال هستم اما فعلا شادی و جشن در تیم‌ملی برایم مهم است. باید بگویم در حال حاضر از زندگی‌ام بسیار راضی و خوشحالم. در نتیجه همه تمرکزم روی این موضوع است که هر روز تلاشم را بیشتر کنم تا پیشرفت کنم و در زمینه فوتبالی بتوانم بازیکن بهتری باشم.

هیچ کدام از بازیکنان فوتسال جوانان در زلزله اخیر آسیب ندیده‌اند
سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران گفت: خوشبختانه بازیکنان ما در زلزله اخیر غرب کشور آسیب ندیده‌اند. علی صانعی درباره گستردگی استعدادیابی تیم فوتسال جوانان ایران جهت شرکت در مسابقات المپیک جوانان و احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان منطقه غرب ایران گفت: از کرمانشاه بازیکنی در تیم نداریم. 5-4 بازیکن از سایر استان‌های غرب کشور ازجمله ایلام و لرستان داریم که خوشبختانه آسیبی در این زلزله ندیده‌اند. وی تاکید کرد: امیدوارم این بازیکنان بدون مشکل در اردوهای نهایی تیم فوتسال جوانان شرکت کنند.

اشکان و سروش در تیررس نصف جهانی‌ها
سپاهان تصمیم دارد کاپیتان تیم‌ملی را به خدمت بگیرد. تیم فوتبال سپاهان برای تقویت خود بابت نتایج ضعیف نیم‌فصل نخست به دنبال جذب 2 بازیکن ایرانی حاضر در تیم‌ملی و لیگ ستارگان قطر است. در این‌باره شنیده می‌شود باشگاه سپاهان مذاکراتی را با اشکان دژآگه و سروش رفیعی داشته و طبق خواسته کرانچار تمایل به جذب این دو بازیکن دارد. البته گویا سروش رفیعی زیاد رغبتی به بازگشت به ایران ندارد اما اشکان دژآگه تنها مبلغ بالایش مانع از نخستین تجربه بازی‌‌‌‌اش در تیم‌‌های ایرانی شده است.

پیام کی‌روش برای مردم زلزله‌زده
سرمربی تیم‌ملی با مردم زلزله‌زده ایران ابراز همدردی کرد. کارلوس کی‌روش در صفحه اجتماعی‌‌‌‌اش به زلزله ایران واکنش نشان داد. او در این‌باره نوشته است: «با کمال تاثر از اخبار رسیده از ایران؛ ما از کمپ تیم‌ملی در اتریش پیامی از قدرت و همبستگی به تمام کسانی که عزیزان‌شان را از دست داده‌‌اند و همچنین کسانی که در آنجا به مردم رنج کشیده کمک می‌کنند می‌فرستیم، باشد که قربانیان در آرامش به خواب روند».

سوئدی‌ها قیمت سامان قدوس را بالا بردند!
باشگاه استرسوند سوئد بعد از بازی‌های ملی سامان قدوس قیمت این بازیکن را افزایش داد. پایگاه اینترنتی روسی کاسپین‌نیوز در تازه‌‌‌‌‌ترین سرمقاله خود عنوان کرد پس از درخشش سامان قدوس، هافبک تهاجمی تیم‌ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه برابر پاناما، مسئولان باشگاه اوسترسوند سوئد تصمیم گرفتند قیمت خرید این بازیکن جوان را به مبلغ 5 میلیون و نهصد هزار دلار افزایش دهند. براساس این گزارش تیم‌‌های مطرح انگلیسی مانند فولام و کوئینز پارک رنجرز باید دست‌کم برای خرید سامان قدوس مبلغ میلیاردی به باشگاه سوئدی پرداخت کنند. مدت‌هاست بحث حضور سامان در لیگ برتر انگلیس مطرح شده است و تیم‌‌های نام برده شده بشدت به دنبال این بازیکن ایرانی هستند اما از آنجایی که قدوس با استرسوند قرارداد دارد، بدون دریافت رضایتنامه نمی‌تواند از این تیم جدا شود. ضمن اینکه در سال منتهی به جام‌جهانی و درخشش احتمالی سامان در این رقابت‌ها بدون شک مشتریان بیشتری برای جذب این بازیکن پیدا خواهند شد. مشتریانی که کمی اصرار آنها می‌تواند به زیاده‌خواهی باشگاه سوئدی و افزایش قیمت این بازیکن منجر شود. در شرایط فعلی پیش‌بینی‌ها این است که باشگاه استرسوند علاقه‌ای به فروش قدوس ندارد و احتمالا آنها منتظر این هستند رقابت‌‌های جام‌جهانی به پایان برسد و سپس با تیم‌‌های خواهان این بازیکن وارد مذاکره شوند. قدوس 2 سال دیگر با تیم سوئدی قرارداد دارد و بدون اجازه آنها نمی‌تواند به تیم دیگری ملحق شود.
 


Page Generated in 0/0109 sec