printlogo


کد خبر: 184635تاریخ: 1396/8/29 00:00
چرا رئال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد
خود کرده مادریدی‌ها

رئال‌مادرید با هدایت زیدان در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد ناامید‌کننده‌ای از خود نشان داده و تیم بیمار است. در این گزارش به مهم‌ترین دلایل ناکامی تیم زیزو می‌پردازیم. رئال‌مادرید در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. رئال با این تساوی که به دست آورد با صدر جدول رده‌بندی 10‌امتیاز فاصله گرفت و این به خوبی نشان می‌دهد شاگردان زیدان کار بسیار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند. رئال زیدان در فصل قبل‌ آماده‌ترین تیم اروپا و اسپانیا بود‌ اما این تیم در فصل جاری مریض به نظر می‌رسد و اصلی‌ترین دلیل آن ضعف خط حمله است.
خط حمله کابوس‌وار رئال
گرت بیل مدت‌هاست از میادین به دور است و نمی‌تواند به خاطر آسیب‌دیدگی به میدان رود. کریستیانو رونالدو ‌امید نخست گلزنی رئال در فصل جاری اصلا ‌آماده نشان نداده است تا جایی که بعد از گذشت 12 هفته تنها یک گل به ثمر رسانده است، هر چند 4 بازی به خاطر محرومیت تیمش را همراهی نکرد. رونالدو ضعیف‌ترین فصل حضور خود در رئال را پشت سر می‌گذارد. او از 55 شوتی که به سمت دروازه حریفان زده تنها یک گل به ثمر رسانده است و این نشان می‌دهد او اصلا‌ آماده نیست و شاید آخرین فصل حضورش در رئال را پشت سر می‌گذارد ‌و اما مرد شماره 9 رئال باز هم صدای هواداران را درآورده است. بنزما یک بازی ناامید‌کننده دیگر را به نمایش گذاشت، با این حال زیدان باز هم او را در ‌ترکیب اصلی به میدان می‌فرستد. او از نظر فنی و روحی در وضعیت خوبی نیست و هر مربی دیگری غیر از زیدان بود به این بازیکن در ‌ترکیب اصلی بازی نمی‌داد. رئال در 12 بازی اخیر خود در فصل جاری لالیگا تنها 17 گل به ثمر رسانده و این بدترین ‌آمار در 11 سال اخیر بوده است.
رئال نتوانست جایگزین‌ خوبی برای موراتا و خامس پیدا کند
یکی دیگر از دلایل اصلی ضعف رئال در فصل جاری این است که زیدان نتوانست جایگزین خوبی برای بازیکنانی چون آلوارو موراتا و خامس رودریگز پیدا کند. فصل قبل در هر بازی که خط حمله رئال به مشکل می‌خورد موراتا به عنوان بازیکن جایگزین نقش منجی را ایفا می‌کرد، با این حال زیدان باز هم او را نیمکت‌نشین بنزما می‌کرد و همین باعث شد او در نهایت رئال را‌ ترک کند و الان در چلسی می‌درخشد. خامس رودریگس هم روز به روز در حال بهتر شدن در بایرن مونیخ است و زیدان جایگزین خوبی برای این دو بازیکن‌ آماده خود پیدا نکرد و الان تیم او با بحران مواجه شده است.
بحرانی شدن رابطه بازیکنان رئال
در فصل جاری خبری از صمیمیت و انگیزه بالایی که در بین بازیکنان رئال در فصل قبل وجود داشت، نیست. درگیری سرخیو راموس و ایسکو و چند بازیکن دیگر رئال‌مادرید با کریستیانو رونالدو به خوبی چنین چیزی را ثابت می‌کند. آسنسیو از قرار گرفتن بنزما در‌ ترکیب اصلی رئال‌مادرید ناراحت است و ایسکو هم به نوعی اعتراض خود را نشان داده است. وضعیت رختکن رئال اصلا خوب نیست و طبیعی است که این تیم نیاز به تغییر داشته باشد و چه بسا زیدان هم از کار برکنار شود، هر چند که او نتایج درخشانی به دست آورده است.


Page Generated in 0/0054 sec