printlogo


کد خبر: 184636تاریخ: 1396/8/29 00:00
اخبار

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت
الهلال در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک- یک برابر نماینده ژاپن متوقف شد. دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی الهلال عربستان برگزار شد. الهلال که از اوراواردز پذیرایی کرد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک- یک دست پیدا نکرد. در این دیدار ابتدا داسیلوا در دقیقه 7 توانست نماینده ژاپن را پیش بیندازد اما عمر خربین در دقیقه 37 گل تساوی را برای الهلال به ثمر رساند تا بازی با همین تساوی یک- یک به پایان رسد. دیدار برگشت 2 تیم شنبه هفته آینده برگزار می‌شود تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

پیکه فینال لالیگا را از دست داد
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا به علت محرومیت نمی‌تواند در دیدار حساس برابر والنسیا به میدان برود. بارسلونا شنبه‌شب در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف لگانس رفت و با دبل لوییس سوارز پیروز شد. آبی‌واناری‌ها با این برد صدرنشینی‌شان را حفظ کردند اما یکی از بازیکنان مهم خود را برای دیدار حساس هفته آینده از دست دادند. جرارد پیکه در این بازی کارت زرد دریافت کرد و 5 کارته شد. او به همین خاطر نمی‌تواند برابر والنسیا به میدان برود. دیدار حساس والنسیا و بارسلونا در مستایا برگزار خواهد شد و اگر آبی‌واناری‌ها پیروز این بازی شوند تقریبا نیمی از راه قهرمانی را طی خواهند کرد. والنسیا با 4 امتیاز اختلاف، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بارسا است. بارسلونا که هفته پیش خاویر ماسچرانو را به علت آسیب‌دیدگی از دست داده بود با مصدومیت پیکه به مشکلاتش افزوده شد. این تیم تنها از 2 مدافع میانی می‌تواند در بازی آینده خود بهره ببرد. ساموئل اومتیتی و فرمایلن در خط دفاع بارسا خواهند بود.

سومین سالگرد سرطلایی استقلال برگزار شد
مراسم سومین سالگرد مرحوم غلامحسین مظلومی صبح دیروز یکشنبه برگزار شد. 3 سال از درگذشت اسطوره فوتبال ایران و استقلال، غلامحسین مظلومی، گذشت و صبح دیروز در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرای تهران، مراسم سومین سالگرد سرطلایی آبی‌ها برگزار شد.

جدیدترین موضع باشگاه استقلال درباره دژاگه
باشگاه استقلال به شایعات درباره احتمال جذب اشکان دژاگه توجه نمی‌کند. چند روزی می‌شود که شایعه شده استقلال به دنبال جذب اشکان دژاگه است، البته اهالی فوتبال می‌دانند این شایعه آنقدر هم جدی نیست، چرا که اشکان دژاگه قیمت بالایی دارد و فعلا باشگاه‌‌های ایرانی توان پرداخت پول مورد نظر او را ندارند. بازیکنی که چند سال قبل در قطر قرارداد حدودا 15 میلیارد تومانی بسته بود، بعید است حاضر شود با یکی دو میلیارد تومان به ایران بیاید.
در هر صورت خود استقلالی‌ها هم ترجیح می‌دهند در این‌باره سنجیده‌‌‌‌‌‌تر برخورد کنند. نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اشکان دژاگه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اشکان دژاگه بازیکن بزرگی است اما شفر در نظر دارد یک گلزن خوب را به تیم اضافه کند و به طور حتم این امر در نیم‌فصل اتفاق می‌افتد.

برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه
سرمربیان 2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه را برای زلزله‌زدگان کرمانشاه بررسی کردند. پایان تمرین یکشنبه استقلال در زمین شماره 2 آزادی همزمان شد با حضور بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از آبی‌پوشان باید در این زمین تمرین می‌کردند. در این میان، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. همچنین برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر سرمربیان 2 تیم هم دقایقی با هم خوش و بش کردند. یکی از بحث‌های این دو مربی، اقدام خیرخواهانه برای زلزله‌زدگان غرب کشور بود و حتی پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه بین پرسپولیس و استقلال با حضور تمام ستاره‌ها به نفع مردم زلزله‌زده هم مطرح شد. هرچند به دلیل فشردگی مسابقات لیگ برگزاری چنین مسابقه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.


Page Generated in 0/0053 sec