printlogo


کد خبر: 184647تاریخ: 1396/8/29 00:00
اخبار

همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) صورت گرفت
 ورود بیش از ۴ میلیون زائر  به مشهد مقدس
مدیرکل رفاهی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در ایام شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) بیش از ۴ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شدند. به گزارش تسنیم، مهدی فروزان اظهار داشت: بر اساس آخرین برآورد صورت گرفته، تعداد 4 میلیون و 152 هزار و 761 زائر وارد مشهد مقدس شدند. وی افزود: این تعداد زائر با وسایل نقلیه شخصی، وسایل حمل‌ونقل جاده‌ای، خطوط ریلی و هوایی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری مطرح کرد
منافع نظام مدیریتی  مانعی برای تعیین تعرفه پرستاران
 قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری گفت: قانون تعرفه‌گذاری پرستاران که سال‌ها قبل در مجلس تصویب شده است طی 3 دولت اخیر محقق نشده و همچنان در انتظار رسیدگی به آن در دولت دوازدهم هستیم. محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان گفت: تعرفه تمام گروه‌های پزشکی در بیمارستان‌ها تعریف شده اما برای گروه پرستاران تعرفه مشخصی وجود ندارد. وی افزود: پرستاری از جمله حرفه‌های پرخطری است که باید به آن توجه شود، این در حالی است که نظام مدیریتی از این شغل حمایت نمی‌کند و در راستای حفظ منافع خود، تلاشی برای تعیین تعرفه‌های پرستاران از جانب مدیران صورت نمی‌گیرد. قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: قانون تعرفه‌گذاری در سال ۸۶ به مجلس ارائه و تصویب شد اما از دولت نهم تاکنون نسبت به این امر اقدامی صورت نگرفته و رسیدگی به آن همچنان نامشخص است. وی عنوان کرد: قانون تعرفه‌گذاری پرستاران بعد از چندین بار بررسی در کمیسیون عالی کشور، در حال حاضر به شورایعالی بیمه ارسال شده است تا به آن رسیدگی و موارد مربوط به آن پیش‌بینی شود.


جزئیات ثبت‌نام کنکور دکترای ۹۷
هزینه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکترای (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۹۷ اعلام شد و داوطلبان از دوشنبه ۲۹ آبان می‌توانند شرایط و جزئیات را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند. حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با مهر افزود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترای (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۷ آذرماه ادامه دارد. توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی جزئیات ثبت‌نام در این آزمون از روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۹۶ روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون ورودی دوره دکترای (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه‌‌های امتحانی مربوط در یک نوبت برگزار می‌شود.

انتشار فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری 97
فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری 97 در گروه‌های آزمایشی مختلف منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری سال 97 را در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی،‌ علوم تجربی،‌ علوم ریاضی و فنی و سایر گروه‌های آموزشی در دروس عمومی و تخصصی منتشر کرد. داوطلبان برای اطلاع از جزئیات و فهرست حذفیات می‌توانند به سایت این سازمان به نشانی
 www.sanjesh.org  مراجعه کنند. براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام در آزمون سراسری ۹۷ از روز یکشنبه، اول بهمن ۹۶ آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ۹۶ ادامه دارد. همچنین آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه ۷ تیر و جمعه ۸ تیر ۹۷ برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0062 sec