printlogo


کد خبر: 184649تاریخ: 1396/8/29 00:00
کوتاه و گویا

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت خسارت به ایثارگران زلزله‌زده پس از انجام فرآیند کارشناسی تا سقف 35 میلیون تومان توسط شرکت بیمه‌گر خبر داد. مهدی ایزدی درباره پرداخت خسارت به ایثارگرانی که منازل آنها در زلزله غرب کشور آسیب‌دیده است، گفت: پس از مراجعه کارشناسان بیمه به محل و برآورد خسارت، تا سقف 35 میلیون تومان به ایثارگران آسیب‌دیده از سوی شرکت بیمه‌گر پرداخت می‌شود.
کمک‌‌های مردمی شهروندان محلات شمال تهران با ده‌ها کامیون و نیسان، به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.
نویسنده صاحبنام کودک و نوجوان خطاب به مخاطبان اصفهانی گفت: موفقیت مستلزم تلاش، خودباوری و نقدپذیری است. کلر ژوبرت در نشست تخصصی اعضا و مربیان مراکز کانون اصفهان که همزمان با بیست‌وپنجمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد، با تاکید بر این موضوع گفت: نوشتن را از حدود 25 سال پیش آغاز کردم ولی آن زمان به فکر چاپ نبودم و تنها بعد از مدتی تمرین و خواندن کتاب‌های نظری درباره‌ اصول داستان‌نویسی بود که احساس کردم شاید به جایی رسیده باشم که بتوانم کارم را ارائه بدهم.
اقدام نمادینی به یاد قربانیان سوانح رانندگی از سوی گروه‌های مختلف مردمی همراه با رها کردن بیش از 3 هزار بادکنک مشکی و نصب بنر و پلاکاردهای مزین به عکس قربانیان و شعارهای پویش «با هم مه ربان باشیم» در 50 نقطه سطح شهر تهران برگزار شد.
محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان حوادث رانندگی، پلاکاردهایی با عکس برخی قربانیان مشهور در ایستگاه‌های خطوط متروی تهران نصب شد تا اهمیت پیشگیری از بروز این حوادث یادآوری شود.
موزه ملی علوم و فناوری ایران پس از داوری هیات داوران انجمن ترویج علم ایران، به عنوان یک سازمان مروج علم در ایران معرفی و تندیس و لوح سپاس هجدهمین دوره جایزه ترویج علم ایران به رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران اهدا شد.


Page Generated in 0/0056 sec