printlogo


کد خبر: 185010تاریخ: 1396/9/7 00:00
اخبار

ابهام درباره آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حمله نافرجام به باشگاه و آتش‌زدن ساختمان پرسپولیس گفت نیروهای انتظامی پیگیر حادثه هستند تا ماجرا دقیق روشن شود. حمیدرضا گرشاسبی درباره حادثه نافرجام آتش‌زدن ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: «شب گذشته (یکشنبه شب) پس از مطلع شدن از ماجرا بلافاصله به محل باشگاه رفتیم. گویا فردی گالن بنزینی در دست داشت و مقابل باشگاه این گالن را به آتش کشیده بود». گرشاسبی گفت: «وقتی دوربین‌های مداربسته موجود را بررسی کردیم، به نظر کمی ماجرا مشکوک بود، چرا که فکر می‌کنم مهاجم قصد داشته‌ خودرویی را مقابل باشگاه به آتش بکشد، وقتی در ادامه متوجه می‌شود خودرویی از مقابل به سمتش می‌آید ترسیده و گالن بنزین را همانجا رها می‌کند. در ادامه نگهبان باشگاه هم که از موضوع مطلع شده برای آنکه آتش به خودروهای اطراف و ساختمان باشگاه سرایت نکند با پا برای خاموش کردن آتش اقدام می‌کند که همین موضوع باعث مصدومیتش می‌شود. البته نیروی انتظامی هم که از شب گذشته به محل حادثه آمد موضوع را بررسی کرد و تحقیقات همچنان ادامه دارد. حراست باشگاه هم پیگیر مساله است تا ببینیم داستان چه بوده است». اما دیروز  فیلم دیگری از این حادثه منتشر شد. روی این فیلم صدای زنی شنیده می‌شود که احتمالا از عوامل این اتفاق بوده و نشان می‌دهد ماجرا احتمالا انگیزه‌های سیاسی داشته است. زنی که روی این فیلم حرف می‌زند از یکی از برنامه‌های تلویزیونی هم می‌خواهد به این ماجرا ورود کند! باید دید پلیس با بررسی این حادثه به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

بوسه گلیج بر مدال طلای جهان
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان را از آن خود کرد و تنها طلایی کشتی ایران در این رقابت‌ها نام گرفت. به این ترتیب تیم‌ملی کشتی آزاد امید ایران با یک طلا و ۲ برنز به کار خود پایان داد. در پایان رقابت‌های 4 وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان که در لهستان برگزار شد، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال به مصاف دزیاتیس خرامیانکوف از بلاروس رفت و در پایان قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای جهان را برگردن آویخت. گلیج با کسب این مدال طلا، تنها کشتی‌گیر ایران در رقابت‌های آزاد و فرنگی بود که بر سکوی نخست جهان ایستاد.

پیروزی بدون مهاجم تخصصی
استقلال تهران درحالی در هفته سیزدهم با پیروزی میدان را ترک کرد که نه روی سکوها هواداری داشت و نه در زمین یک مهاجم تخصصی. استقلال چهارمین پیروزی فصل، دومین پیروزی با شفر، سومین پیروزی 2 گله و دومین پیروزی با تفاضل بیش از یک گل خود را در هفته سیزدهم مقابل گسترش فولاد تبریز به دست آورد تا به لطف دبل اسماعیلی برای نخستین‌بار در طول این فصل رتبه‌اش در جدول تک‌رقمی شده باشد. آبی‌پوشان در حالی در قبال یکی از بازی‌های خوب این فصل‌شان مزدی به ارزش پیروزی 2 گل مقابل میهمان خود گرفتند که سرمربی آبی‌پوشان با دست شستن از مهاجمان تخصصی در این بازی بدون مهاجم نوک تخصصی تیمش را ارنج کرد. شفر ترجیح داد برای این بازی نه از سجاد شهباززاده استفاده کند و نه از علی قربانی و جابر انصاری را که ذاتا مهاجم دوم و در سایه است در کنار فرشید اسماعیلی که اصولا یک هافبک میانی است در خط حمله به کار گرفت. عدم استفاده از مهاجم نوک تخصصی در این بازی برای تیم شفر جواب داد و آبی‌پوشان یکی از بهترین نتایج خود در این فصل را گرفتند تا صعود چشمگیری در جدول رده‌بندی داشته باشند.


Page Generated in 0/0062 sec