printlogo


کد خبر: 185102تاریخ: 1396/9/9 00:00
اخبار

ابراهیم حاتمی‌کیا به تلویزیون می‌آید
ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در برنامه «کافه‌فیلم» درباره «بادیگارد» صحبت می‌کند. به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی «بادیگارد» پنجشنبه نهم آذرماه ساعت ٢١ از شبکه آی‌فیلم در قالب برنامه‌ «کافه فیلم» روی آنتن می‌رود و ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از نمایش فیلم در این برنامه گفت‌وگو خواهد کرد. سری جدید برنامه «کافه‌فیلم» با اجرای امید روحانی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. امید روحانی، منتقد و بازیگر سینما با کارگردان فیلم‌ها به گفت‌وگو می‌پردازد. این برنامه، پیش از این با اجرای محمد صادقی هر هفته از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شد. «کافه‌فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی پنجشنبه شب‌ها ساعت 21 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

هدهد را اچ‌دی تماشا کنید
شبکه هدهد فارسی، ‌بزودی با کیفیت اچ‌دی در دسترس بینندگان قرار می‌گیرد. به گزارش ایسنا، هدهد، تنها شبکه بین‌المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت‌الله سیستانی راه‌اندازی شده است. به نقل از روابط عمومی شبکه هدهد، این شبکه از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ‌های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته و در این راستا هرساله به تعداد تولیدات خود افزوده است. پخش شبکه هدهد فارسی بزودی و طی روزهای آینده به کیفیت HD تبدیل خواهد شد.


«قصه دلبری» شهید محمدخانی منتشر می‌شود
کتاب «قصه دلبری» خاطرات همسر شهید محمدخانی تدوین محمدعلی جعفری از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود. به گزارش فارس، کتاب «قصه دلبری» روایت همسر شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی به قلم محمدعلی جعفری از سوی انتشارات روایت فتح روانه بازار کتاب خواهد شد. جعفری در ارتباط با این کتاب گفت: این کتاب مخاطب را غافلگیر خواهد کرد؛ چه آنهایی که شهید محمدخانی را می‌شناختند، چه آنها که او را نمی‌شناختند! «قصه دلبری» را که حدود 6 ماه برای نگارش آن وقت گذاشته‌ام نشر روایت فتح در 160 صفحه روانه بازار خواهد کرد. در واقع این کتاب روایت عاشقانه 5 سال زندگی مشترک با شهید محمدخانی است. نویسنده مجموعه داستان «شغل شریف» گفت: جالب است بدانید که خود شهید محمدخانی پیش از شهادتش به همسرش گفته بوده «وقتی شهید شدم خاطراتم را در قالب «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح چاپ کن» و به همین خاطر روی بعضی خاطرات تاکید داشته که همسرش تعریف کند و بعضی را نه. در بخشی از این کتاب می‌خوانید: «از تیپش خوشم نمی‌آمد. دانشگاه را با خط ‌‌مقدم جبهه اشتباه گرفته بود. شلوار شش‌جیب پلنگی گشاد می‌پوشید با پیراهن بلند یقه‌گرد سه‌دکمه و آستین بدون مچ که می‌انداخت روی شلوار. در فصل‌ سرما با اورکت سپاهی‌اش تابلو بود. یک کیف برزنتی کوله‌مانند یک‌وری می‌انداخت روی شانه‌اش، شبیه موقع اعزام رزمنده‌های زمان جنگ. وقتی راه می‌رفت، کفش‌هایش را روی زمین می‌کشید. ابایی هم نداشت در دانشگاه سرش را با چفیه ببندد. از وقتی پایم به بسیج دانشگاه باز شد، بیشتر می‌دیدمش. به دوستانم می‌گفتم: «این یارو انگار با ماشین زمان رفته وسط دهه 60 پیاده شده و همون‌‌‌جا مونده!»

«بچه‌های فرات» در کتابفروشی‌ها
رمان نوجوان «بچه‌های فرات» با نگاهی به واقعه کربلا در سال ۶۱ هجری، اثر لیلا قربانی روانه بازار کتاب شد. به گزارش فارس، رمان «بچه‌های فرات» اثر لیلا قربانی با نگاهی به واقعه کربلا در سال 61 هجری از سوی انتشارات کتاب جمکران برای نوجوانان منتشر شد. قربانی در این داستان به چند نوجوان می‌پردازد که روزگار خود را با سرگرمی‌ها و ماجراجویی‌های نوجوانانه می‌گذرانند و در روزهایی که خبر سفر امام حسین(ع) و یارانش به کوفه منتشر شده است، مقابل دوراهی مهمی قرار می‌گیرند. انتشارات کتاب جمکران، کتاب «بچه‌های فرات» را در قالب 140 صفحه با شمارگان 2 هزار نسخه در قطع پالتویی به قیمت 7 هزار تومان منتشر کرده است.


Page Generated in 0/0048 sec