printlogo


کد خبر: 185118تاریخ: 1396/9/9 00:00
اخبار

گوشی رجیستری‌نشده نخرید
محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که تاکنون بیش از 95 درصد نیاز موبایل ایران توسط قاچاقچیان تامین می‌شده است، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که طرح رجیستری یا مبارزه با قاچاق بالای موبایل مردم را دچار مشکل نکند. وزیر فناوری اطلاعات با اعلام این خبر که رجیستری از 14 آذرماه آغاز می‌شود، گفت: مردم تحت هیچ عنوانی از 14 آذرماه موبایل رجیستری‌نشده نخرند زیرا تمام مسؤولیت این کار به عهده خود مردم است. جهرمی درباره تکلیف موبایل‌هایی که پیش از این تاریخ خریداری شده‌اند، گفت: برای کسانی که پیش از این تاریخ موبایل خریده‌اند هیچ نگرانی وجود ندارد و آنها می‌توانند بدون رجیستری از موبایل‌های خود استفاده کنند. به گزارش «وطن‌امروز»، نخستین مرحله رجیستری مشمول محصولات شرکت اپل می‌شود و در سنوات آتی شرکت‌های دیگر هم به رجیستری اضافه می‌شوند.

 گوشت کیلویی ۴۲ هزار تومان شد
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۱۰۰۰ تومانی قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد. علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی در بازار حدود ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه تحویل به مغازه‌دار بین ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان و تحویل به مشتری بین ۴۱ تا ۴۲ هزار تومان است.   وی با اشاره به اینکه تا زمانی که گوشت وارداتی وارد و به بازار عرضه می‌شود، بازار از شرایط مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: با چنین شرایطی کمبودی نداریم و احتمال کاهش مجدد قیمت نیز وجود دارد.   رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: قیمت گوشت وارداتی نیز کیلویی ۳۳ هزارتومان است.   

قیمت مرغ به ۷۷۵۰ تومان رسید
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد. مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات قیمت مرغ در روزهای اخیر خبر داد و گفت: نرخ هر کیلو مرغ زنده در مرغداری 5 هزار، مرغ آماده طبخ در کشتارگاه  6 هزار و 900، توزیع در واحد‌های صنفی 7 هزار و 50 و خرده‌فروشی 7 هزار و 750 تومان است. به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 750 و ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 750 تومان است. یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 17 هزارتومان است. رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اتحاد مرغداران با یکدیگر مبنی بر کاهش عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها را دلیل اصلی ثبات قیمت در روزهای اخیر اعلام کرد. وی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به اتحاد مرغداران مبنی بر کاهش اعلام بار به کشتارگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود نوسان چندانی در بازار اتفاق نیفتد.

قیمت انواع برنج در بازار
بر اساس نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم برنج هاشمی 10 هزار و 800 تومان تعیین شده است.  به گزارش میزان، بر اساس نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران قیمت انواع برنج به شرح جدول زیر است:
 


Page Generated in 0/0054 sec