printlogo


کد خبر: 185192تاریخ: 1396/9/11 00:00
اخبار

سرنوشت پروژه «محمدرسول‌الله(ص)» چه شد؟
فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» به‌کارگردانی مجید مجیدی در لبنان قاچاق شد! به گزارش «وطن‌امروز»، نسخه قاچاقی فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی پس از ناکامی سازندگان آن برای اکران جهانی این اثر، در لبنان منتشر شده است. این در حالی است که طی 2 سال اخیر حرف‌های بسیاری در ارتباط با انتشار این اثر در شبکه نمایش خانگی مطرح شد اما حالا بر اساس آنچه برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، پس از قاچاق این اثر در خارج از کشور، سرانجام سازندگان فیلم تصمیم گرفته‌اند این فیلم را در هفته‌‌های آتی با قیمت 10 هزار تومان در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند. نکته تاسفبار در این میان انتشار نسخه قاچاق این اثر در یوتیوب است. نسخه‌ای با کیفیت HD که تاکنون بارها دیده شده و بدون شک بر افت فروش این اثر در داخل کشور نیز موثر خواهد بود.

«تنگه ابوغریب» به اندیمشک رسید
فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به کارگردانی بهرام توکلی روزهای پایانی فیلمبرداری خود را در شهر اندیمشک سپری خواهد کرد تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود. به گزارش آنا، فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم سینمایی بهرام توکلی با عنوان «تنگه ابوغریب» روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و گروه سازنده در تدارک سفر به شهر اندیمشک هستند تا سکانس‌های پایانی این فیلم را در این شهر فیلمبرداری کنند. براساس این خبر و با اعلام گروه سازنده این پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» تا پایان آذر ماه به پایان خواهد رسید. گفتنی است؛ تدوین این فیلم سینمایی به دلیل اینکه باید هر چه زودتر برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود، به صورت همزمان با فیلمبرداری توسط میثم مولایی در حال پیگیری و انجام است. تاکنون جواد عزتی، امیر جدیدی، حمید آذرنگ، علی سلیمانی و مهدی قربانی مقابل دوربین حمید خضویی رفته‌اند. گفتنی است فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج است که در ژانر دفاع‌مقدس در حال تولید است. سایر عوامل فیلم عبارتند از طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه‌ریز: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، جانشین تولید: کیومرث عباسی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، عکاس: محمد بدرلو، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج.


ماجراهای جاسوس موساد در ایستگاه چاپ چهارم
کتاب «حیفا» که مستندی ضدصهیونیستی- تکفیری به قلم محمدرضا حدادپورجهرمی است، از سوی دفتر نشر معارف به چاپ چهارم رسید. به گزارش فارس، این مجموعه دربردارنده داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس از اداره متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آسیاست. آن دختر، همانند دیگر خواهرانش به خیانت به تاریخ مشغول است و جنایت‌های دیگری را از طرف رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شود تا بتواند مدیریت رفتاری و تصمیم‌ساز سران داعش را در دست بگیرد. این داستان مستند به وقایع تاریخی است که به شهادت کتاب
50 درصد از آن را شامل می‌شود و الباقی به منظور جذابیت توسط نویسنده به شکل داستانی درآمده است. اکثر اسامی و تاریخ‌نگاری‌ها قابل مشاهده در منابع اینترنتی است و بقیه موارد به جهت مسائل امنیتی در کتاب ذکر نشده است. در بخشی از کتاب آمده: «البغدادی به فلوجه می‌رود و حیفا و العدنانی هم به الرمادی می‌روند. در خلال مدتی که حیفا در زندان است یا شاید تازه با العدنانی از زندان فرار کرده و به الرمادی رفته‌اند، طی یک حفره اطلاعاتی در موساد و به دنبالش نفوذ نیروهای اطلاعاتی جبهه مقاومت (ایران، عراق و حزب‌الله) از این حفره مدارک مربوط به این ماموریت موساد لو می‌رود و توسط تیم اطلاعاتی جبهه مقاومت تحلیل می‌شود و در نهایت ردپای حیفا (حفصه) و ابومحمد العدنانی در الرمادی کشف می‌شود». چاپ چهارم کتاب «حیفا» اثر محمدرضا حدادپورجهرمی در 188 صفحه و شمارگان 2 هزار و 500 نسخه با قیمت 10 هزار تومان از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.


Page Generated in 0/0064 sec