printlogo


کد خبر: 185246تاریخ: 1396/9/12 00:00
اخبار

«بهت میاد» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
مستند «بهت میاد» به کارگردانی محمدحسن یادگاری از تولیدات مرکز مستند سوره روز دوشنبه 13 آذر ساعت 17:30 در سالن اوستای حوزه هنری رونمایی خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند «بهت میاد» با موضوع  تاریخ مد و پوشش در ایران و نوع مواجهه جامعه ایرانی با آن  از شهریورماه سال 95 در پروسه تحقیق و پژوهش قرار گرفته و بتازگی تدوین آن به پایان رسیده است. محمدحسن یادگاری که پیش از این مستند «مردی که دوست می‌داشتیم» را کارگردانی کرده، «بهت میاد» را مستندی می‌داند که روایتگر مصاحبه با اشخاص و افرادی است که کمتر کسی تا الان سراغ‌شان رفته است. «بهت میاد» در 60 دقیقه، به تهیه‌کنندگی یوسف نادری‌منش و با حمایت مرکز مستند سوره ساخته شده است. این اثر در هشتمین جشنواره مردمی عمار حضور خواهد داشت. این مستند با حضور عوامل و کارشناسان روز دوشنبه 13 آذر ساعت 17:30 در سالن اوستای حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، بین نجات‌اللهی و حافظ رونمایی خواهد شد. گفتنی است ورود برای عموم آزاد خواهد بود.

مستند مسابقه «ضدگلوله» را در شبکه نسیم تماشا کنید
مستند مسابقه «ضدگلوله» پس از پخش موفق در شبکه مستند، در شبکه نسیم پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، مستند مسابقه «ضدگلوله» که از تولیدات جذاب در ژانر «ریالیتی‌شو» که از اسفندماه سال گذشته در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس در حال فیلمبرداری است و به صورت همزمان تدوین آن انجام می‌شود با حضور 20 تیم 5 نفره اجرا می‌شود. این مسابقه تلویزیونی با سنجش قابلیت‌‌های رزمی، هوش هیجانی و کار گروهی مسابقه‌دهندگان در قالب یک مبارزه واقعی انجام می‌شود و در هر مرحله بر اساس امتیازاتی که هر تیم کسب می‌کند، برنده مسابقه تعیین می‌شود. فرآیند مسابقه از مراحل مختلفی تشکیل شده است که یک بخش مهم آن را جنگ در میدان نبرد تشکیل می‌دهد. استفاده از سامانه لیزری از نکات بدیع این مسابقه است که در آن شرکت‌کنندگان با استفاده از آن و با هدف قرار دادن حریف تلاش می‌کنند امتیازات بیشتری کسب کنند. «ضدگلوله» در 10 سری 5 قسمتی تهیه می‌شود و در پایان نفرات برگزیده هر سری از مسابقه در 2 تیم در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و مرحله فینال را بازی می‌کنند. این مسابقه توسط مهدی ماهان و مجید عزیزی کارگردانی می‌شود که پیش از این سابقه حضور در تیم تولید مستند مسابقه «فرمانده» را در کارنامه خود داشته‌اند.


آغاز پیش‌تولید سریال «سلمان فارسی»
سریال «سلمان فارسی» روند انتخاب لوکیشن را پشت‌سر گذاشته و با بررسی مراحل نهایی نگارش فیلمنامه وارد مرحله پیش‌تولید شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی میرباقری، معاون سیما با حضور در لوکیشن سریال تلویزیونی سلمان فارسی با اشاره به اهتمام معاونت سیما در تولید سریال‌های الف ویژه گفت: هم‌اکنون 2 سریال الف ویژه «حضرت موسی‌(ع)» و «سلمان فارسی» در فهرست تولید این دسته از سریال‌هاست که سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری به مرحله پیش‌تولید نزدیک‌تر است. معاون سیما با اشاره به وضعیت فعلی این سریال تلویزیونی گفت: هم‌اکنون سریال «سلمان فارسی» روند انتخاب لوکیشن را پشت‌سر گذاشته و با بررسی مراحل نهایی نگارش فیلمنامه و طراحی‌های هنری و گستره جغرافیایی، پروژه وارد مرحله پیش‌تولید شده است. همچنین میرباقری با اشاره به اتمام نگارش 20 قسمت اولیه از این سریال تأکید کرد: سریال «سلمان فارسی» در 2 بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر(ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است و در 40 قسمت روی آنتن خواهد رفت.


Page Generated in 0/0064 sec