printlogo


کد خبر: 185251تاریخ: 1396/9/12 00:00
اخبار

توقف بارسلونا در نوکمپ
صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا در دیداری خانگی متوقف شد. در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف سلتاویگو رفت و با تساوی 2 - 2 متوقف شد. در این بازی نخست سلتاویگو بود که در دقیقه 20 با گل ایاگو آسپاس پیش افتاد، هر چند تنها 2 دقیقه بعد لیونل مسی کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 62 لوئیس سوارس برای نخستین‌بار بارسلونا را پیش انداخت اما 8 دقیقه بعد ماکسیملیانو گومز دوباره همه چیز را به تساوی کشاند. با این نتیجه بارسلونای صدرنشین 36 امتیازی شد و فرصت کم کردن فاصله با صدر جدول را برای تعقیب‌کنندگانش از جمله والنسیا، اتلتیکو و رئال‌مادرید فراهم آورد. از سوی دیگر مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است تا 2 ماه آینده نتواند به میدان برود و ال‌کلاسیکو را از دست بدهد. در جریان  این تساوی ساموئل اومتیتی در دقیقه 71 از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی و مجبور به ترک میدان شد. او در حال تعقیب ایاگو آسپاس در کناره میدان بود که ناگهان از حرکت ایستاد و همین اتفاق هم منجر به ثبت گل دوم حریف شد. به این ترتیب اومتیتی از میدان خارج شد و جای خود را به فرمائلن داد. به گزارش نشریه آ.اس این مصدومیت ممکن است مدافع میانی فرانسوی بارسلونا را تا 2 ماه از میادین دور نگه دارد که اگر این اتفاق رخ دهد، او نخستین ال‌کلاسیکوی فصل را که 23 دسامبر (دوم دی) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود از دست خواهد داد. دیگر بازیکن بارسلونا که در مصاف با سلتاویگو به نظر می‌رسید مصدوم شده آندرس اینیستا بود که تقاضای تعویض کرد.

پاسخ دوپهلوی باشگاه استقلال به شکایت مجتبی جباری
باشگاه استقلال پاسخ دوپهلو و مبهمی را در واکنش به شکایت مجتبی جباری ارائه کرده است. ماجرای شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال برای دریافت بخشی از مطالباتش وارد مرحله جدیدی شده است. بعد از آنکه جباری برای گرفتن بخشی از قراردادش شکایتی را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال داد، این کمیته خواستار پاسخگویی باشگاه استقلال شد. باشگاه استقلال نیز پاسخی را در واکنش به درخواست کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده است ولی این پاسخ دوپهلو است. کمیته تعیین وضعیت قرار است این هفته پاسخ باشگاه استقلال را به صورت دقیق‌‌‌‌‌‌تر بررسی کند و در صورتی که توضیحات باشگاه استقلال قانع‌کننده نباشد، مجددا از این باشگاه توضیح بیشتری خواهد خواست.

برادر مسی بازداشت شد
یکی از برادران مسی به دستور دادستانی آرژانتین به جرم حمل اسلحه بازداشت شد. دادستانی آرژانتین دستور دستگیری یکی از برادران لیونل مسی را صادر کرده است. مقامات امنیتی آرژانتین مدعی شدند ماتیاس مسی که به‌طور غیرقانونی اسلحه حمل می‌کرد، توسط پلیس بازداشت شد. در گزارشی دیگر از ایستگاه پلیس مرکزی بوئنوس‌آیرس آمده است که این سلاح به صورت تکه تکه در داخل یک قایق یافت شده که در رودخانه پارانا سقوط کرده بود. ژوزه لوئیس کاترینا، دادستان کل اداره مرکزی آرژانتین در این‌باره گفته است: پرونده ماتیاس مسی در حال بررسی است و در نهایت به‌خاطر حمل غیرقانونی اسلحه گرم به این جرم رسیدگی به عمل می‌آید و طبیعی است نسبت او با لیونل مسی تاثیری در روند این پرونده ندارد. برادر مسی البته تصادف سختی داشته و مدتی در بیمارستان تحت کنترل بوده و همین تصادف عجیب و فرار موقت از دست پلیس باعث مشکوک شدن نیروهای امنیتی شده است. داخل قایق پیدا شده، اثراتی از خون هم به ثبت رسیده که می‌تواند برای برادر مسی درسرساز شود. مسی برای برادرش بهترین وکیل را استخدام کرده و وکیل ماتیاس در نخستین اظهارنظر خود گفته است: این اسلحه ربطی به ماتیاس ندارد و به او تهمت زده‌اند.

انعکاس حرف‌های عجیب کی‌روش در رسانه‌‌های عربی
اظهارات عجیب کارلوس کی‌روش بعد از مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی روسیه مبنی بر درخواست اخراج از مقامش در رسانه‌های عربی انعکاس یافت. بعد از آنکه تکلیف قرعه‌کشی جام‌جهانی روسیه مشخص و ایران در گروه B با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد، سرمربی پرتغالی کشورمان صحبت‌های بحث‌برانگیزی کرد. وی گفت اگر نقطه نظراتش برای آماده‌سازی تیم‌ملی در راه جام‌جهانی روسیه مورد توجه نیست، از مقامش عزل شود. این صحبت‌ها در رسانه‌های عربی انعکاس یافت. سایت‌های مصر۲۴، ارم‌نیوز، الوطن، الیوم السابع و... این اظهارات را در گزارشاتی منتشر کردند.
 


Page Generated in 0/0057 sec