printlogo


کد خبر: 185276تاریخ: 1396/9/13 00:00
اخبار

اعتراض شیخ سعودی به اهدای جایزه به فدراسیون ایران
دستیابی فدراسیون فوتبال ایران به جایزه الهام‌بخش آسیا باعث تعجب و اعتراض شیخ سعودی شده است. به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از میدان الاخبار، روز چهارشنبه مراسم برترین‌های آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد و فوتبال ایران در دو بخش صاحب بهترین‌ جایزه شد. در یکی از این بخش‌ها، فدراسیون فوتبال ایران توانست جایزه فدراسیون الهام‌بخش آسیا را به دست آورد. دستیابی فدراسیون فوتبال ایران به این جایزه باعث تعجب شیوخ سعودی شده است. ترکی آل‌شیخ، رئیس‌کل هیات ورزش عربستان در این باره گفت: تعجب می‌کنم چرا جایزه فدراسیون الهام‌بخش آسیا باید به ایران برسد. این نشان می‌دهد این جوایز تنها برای راضی نگه داشتن همه است.

گزارش فیفا از تقابل‌های جام‌جهانی
سایت فیفا در گزارشی به تقابل‌های جام‌جهانی 2018 روسیه پرداخت.
قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال برگزار شد که در آن در گروه B تیم‌ملی فوتبال ایران باید
به مصاف تیم‌های ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش برود. سایت فیفا درباره تقابل‌های این گروه نوشت: وقتی پرتغال با تیم‌ملی فوتبال ایران روبه‌رو شود همه می‌توانیم به یاد بازی دو کشور در جام‌جهانی 2006 بیفتیم؛ جایی که پرتغالی‌ها موفق شدند با 2 گل ایران را شکست دهند. یکی از آن گل‌ها را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. او حالا باید بار دیگر برابر تیم‌ملی فوتبال ایران به میدان برود و امیدوار است مانند جام‌جهانی 2006 گلزنی کند. همچنین یکی دیگر از تقابل‌های جالب این گروه، تقابل کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با پرتغال و ‌اسپانیا است. کارلوس کی‌روش زمانی که در جام‌جهانی 2010 به همراه تیم‌ملی فوتبال پرتغال برابر ‌اسپانیا قرار گرفت با یک گل شکست خورد و تیمش از جام‌جهانی کنار رفت. به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام‌جهانی 2018 روسیه باید به مصاف مراکش برود و در ادامه‌ برابر ‌اسپانیا و سپس پرتغال بازی خواهد کرد.

صف‌آرایی ستاره‌های کشتی ایران و آمریکا در آزادی
تیم کشتی آزاد بیمه رازی در حالی با ۱۵ کشتی‌گیر خود را مهیای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان می‌کند که در ترکیب این تیم ۳ کشتی‌گیر شاخص روس حضور خواهند داشت. چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران و با حضور ۹ کشور خارجی شامل آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان و ۳ تیم برتر لیگ ایران به نام‌های بیمه رازی، ایزی‌پایپ کاشان و ستارگان ساری برگزار می‌شود. تیم بیمه رازی قهرمان ۲ دوره نخست این رقابت‌ها و تایتان مرکوری آمریکا قهرمان دوره پیش این رقابت‌ها، مهم‌ترین شانس‌های کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هستند و هر دو تیم با ترکیبی از بهترین نفرات و عنوان‌داران جهان و المپیک رقابت تنگاتنگی با یکدیگر برای ایستادن روی سکوی نخست جام باشگاه‌های جهان دارند.

رکورد «سرخیو راموس» در گرفتن کارت قرمز در اسپانیا!
سرخیو راموس در بازی با بیلبائو اخراج شد تا تبدیل به بازیکنی شود که در لیگ اسپانیا بیش از هر بازیکنی کارت قرمز دریافت کرده است! به گزارش مهر، ورزشگاه سن‎مامس روز شنبه شاهد یک رکورد بود و سرخیو راموس که به همراه تیم فوتبال رئال‌مادرید در این ورزشگاه به مصاف بیلبائو رفته بود، نوزدهمین کارت قرمز دوران بازی کردنش را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. با این کارت قرمز، او بالاتر از پابلو آلفارو و ژاوی آگوادو قرار گرفت و تبدیل به بازیکنی شد که در تاریخ لیگ اسپانیا بیشترین کارت قرمز را گرفته است. این بار او بعد از دو کارت زرد به یک کارت قرمز رسید و مجبور شد با تحویل دادن بازوبند کاپیتانی زمین بازی را ترک کند. کارت زرد اول به خاطر یک خطا روی رائول گارسیا در دقیقه ۱۱ بود، دومی هم در دقیقه ۸۶ و به خاطر خطا روی آریتز آدوریز. این دومین کارت قرمز راموس در رقابت‎های این فصل بود و پیش از این او در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا از زمین بازی اخراج شده بود. آن روز او در دقیقه ۸۹ از زمین بازی اخراج شد. در طول دوران بازی کردن در سانتیاگو برنابئو، این مدافع ۲۴ کارت قرمز در تمام رقابت‌ها گرفته است. غیر از ۱۹ کارت قرمز در لالیگا، او ۳ کارت قرمز در لیگ قهرمانان و ۲ کارت قرمز در جام حذفی اسپانیا گرفته است. از فصل ۶-۲۰۰۵ که او به این باشگاه ملحق شده است، تنها یک فصل را بدون دریافت کارت قرمز به پایان رسانده که فصل ۱۵-۲۰۱۴ بوده است.


Page Generated in 0/0056 sec