printlogo


کد خبر: 185279تاریخ: 1396/9/13 00:00
اخبار

پزشکی قانونی اعلام کرد
افزایش آمار کشته‌شدگان زلزله کرمانشاه به 521 نفر
با شناسایی و معرفی ۱۶ جسد دیگر از متوفیان زلزله کرمانشاه، تعداد قربانیان این حادثه به ۵۲۱ تن افزایش یافت. به گزارش «وطن امروز»، پزشکی قانونی اعلام کرد: از این اجساد (۱۶ نفر) ۱۴ نفر مربوط به سرپل ذهاب است که اجساد آنان توسط کمیته تجسس شناسایی شد، 2 فوتی دیگر نیز مربوط به شهرستان ثلاث باباجانی است که یک نفر از آنان بر اثر زلزله قطع نخاع شده بود که پس از انتقال از بیمارستان به منزل جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز توسط کمیته تجسس شناسایی شد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد
ثبت 5 هزار و 500 درخواست کسرخدمت ایثارگری
 جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: حدود 5 هزار و 500 ایثارگر در دومین روز ثبت‌نام درخواست متقاضیان بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری، درخواست خود را در دفاتر پلیس+10 ثبت کردند. به گزارش «وطن‌امروز»، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری از روز شنبه یازدهم آذرماه، افزود: برای تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال، همه جانبازان، آزادگان و رزمندگان باید براساس زمانبندی تعیین شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. وی افزود: با توجه به مهلت یک‌ماهه در نظر گرفته شده، لازم است متقاضیان براساس زمانبندی مشخص برای ثبت درخواست خود اقدام کنند تا فرصت بهره‌مندی از این فراخوان را از دست ندهند. سردار کریمی ادامه داد: براساس زمانبندی، جانبازان و آزادگان از تاریخ یازدهم تا بیستم آذرماه و ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه، از بیستم آذرماه تا دهم دی‌ماه مهلت ثبت‌نام خواهند داشت. جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به منظور تعیین دقیق افراد واجد شرایط برای استفاده از این تسهیلات، ضروری است ایثارگران فرم‌های مربوط را با دقت تکمیل و از طریق دفاتر یاد شده ثبت کنند. وی با بیان اینکه از 19 آذرماه قانون جدید ایثارگری اجرایی خواهد شد، افزود: کسرخدمت با مقررات قبلی تنها برای مشمولانی که تا تاریخ 19 آذرماه 96 به خدمت سربازی اعزام شده‌اند، قابل محاسبه خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد
تمدید مهلت ثبت‌نام  تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶
مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش در ظرفیت‌های جدید آزمون سراسری سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۹۶ تمدید شد. حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با مهر، افزود: مرحله تکمیل ظرفیت با توجه به درخواست دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش در ظرفیت‌های جدید یا تکمیل ظرفیت برخی رشته‌های دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و همچنین پردیس‌های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌های علوم پزشکی در آزمون سراسری سال ۹۶ اجرا شده است. وی افزود: با توجه به اصلاحات دفترچه انتخاب رشته و اعلام ظرفیت‌های جدید و همچنین به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۹۶ تمدید شد. همه داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند نیز تا زمان اعلام شده امکان ویرایش انتخاب رشته را دارند.
 


Page Generated in 0/0067 sec