printlogo


کد خبر: 185287تاریخ: 1396/9/13 00:00
کوتاه و گویا

نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در کتابخانه حسینیه ارشاد از تاریخ 11 الی 13 آذرماه و با هدف برقراری ارتباط نزدیک آموزشی با قشر معلول و نابینای جامعه و ایجاد بستر لازم جهت تجربه‌های به‌یادماندنی برگزار ‌شد. آثار تعاملی ارائه‌شده در این نمایشگاه در 2 بخش علوم و فناوری‌های قدیم در بخش فیزیک بود.
سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را همراه با اجرای کنسرت‌ها و مراسم‌های سنتی برگزار می‌کند.
رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران به مناسبت هفته بسیج با فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه این منطقه دیدار و گفت‌وگو و از رویکردهای مثبت بسیج تجلیل و بر حاکم شدن فرهنگ بسیجی در شهرداری تاکید کرد.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 از پیشرفت فیزیکی 5/71 درصدی مسجد دو درب خوارزمی خبر داد و گفت: این مسجد در 4 طبقه تا پایان سال 96 افتتاح می‌شود. این مسجد واقع در خیابان شهید مفتح با کاربری‌هایی از جمله شبستان مردانه، شبستان زنان و سالن اجتماعات بوده و دانشجویان و مردم عادی از آن استفاده خواهند کرد.
حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دیدار با جمعی از فرزندان دختر شهدا، پایداری انقلاب اسلامی ایران را مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: دشمنان ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب درصدد مبارزه و ضربه زدن به آن بودند و انواع توطئه‌ها را علیه انقلاب رقم زدند که مهم‌ترین آن جنگ تحمیلی 8 ساله بود.
سمیه علیرضایی، دبیر مشاور علمی دوازدهمین کنگره علمی سالانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به نقش دندانپزشکان در شناسایی بموقع بیماری‌های دهان و دندان، اظهار داشت: ضایعات و تومورهای مرتبط با دندان یا غیر مرتبط با دندان و عدم تشخیص به موقع آنها سبب به‌وجود آمدن مشکلات جبران‌ناپذیر و حتی از دست دادن قسمتی از استخوان فک یا بدتر از آن می‌شود.
مربیان سیار کانون پرورش فکری استان‌های لرستان و اردبیل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی- هنری این روزها در جمع کودکان زلزله‌زده‌ غرب کشور حاضر شده‌اند. در ادامه‌ فعالیت «ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده‌ غرب کشور» گروهی دیگر از مربیان سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این مناطق اعزام شدند. همچنین نویسندگان کانون پرورش فکری در جمع مخاطبان کودک و نوجوان 5 استان کشور حاضر می‌شوند و در ادامه‌ گرامیداشت هفته‌ کتاب، نویسندگان کانونی با مخاطبان خود دیدار می‌کنند. شهرام شفیعی با مجموعه کتاب «جزیره بی‌تربیت‌ها» میهمان خوزستان است.
به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، ولادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) و روز اخلاق و مهرورزی، جشنواره «بازی‌‌های خیابانی» با مساعدت و همکاری خوب شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه برای ایجاد یک روز شاد و به‌یادماندنی در بین فرزندان و خانواده‌‌های آنان در خیابان رودکی تهران برگزار می‌شود.
مهران جندقی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 2 تهران از انجام عملیات زیرسازی و آماده شدن فضای مناسب در بوستان فرهنگیان خبر داد.


Page Generated in 0/0053 sec