printlogo


کد خبر: 185393تاریخ: 1396/9/18 00:00
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد
استقلال در گروه مرگ

آبی‌‌های پایتخت با قرارگیری در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را دارند انتقام خود را از العین بگیرند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مراسمی در کوالالامپور مالزی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا فصل 18-2017 را انجام داد تا تیم‌‌های حاضر در این قرعه‌کشی همگروه‌‌های خود را بشناسند. بر اساس قرعه‌کشی تیم‌‌های غرب آسیا در گروه‌‌های A تا D  قرار گرفتند، بارز‌‌‌‌‌ترین نکته قرعه‌کشی عدم حضور 2 تیم از یک کشور در یک گروه است که به همین خاطر درآوردن گوی‌ها در زمان قرعه‌کشی به ترتیب کشور انجام شد. به همین بهانه وضعیت گروه‌‌های نمایندگان کشورمان را بررسی می‌کنیم. پرسپولیس قهرمان لیگ ایران که نتایج خوبی هم در لیگ قهرمانان فصل قبل به دست آورد و موفق شد تا نیمه‌نهایی هم راه پیدا کند در گروه نسبتا آسانی قرار گرفت، برانکو و شاگردانش در کنار السد قطر، الوصل امارات و برنده پلی‌آف نسف‌قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن در گروه C  قرار گرفته‌‌‌اند.  همگروهی با السد و حضور پورعلی گنجی و ژاوی در آزادی را باید ویژه‌‌‌‌‌ترین اتفاق این گروه دانست. برنامه بازی‌‌های پرسپولیس در این گروه به شرح زیر است:
هفته اول: پرسپولیس ایران- برنده پلی‌آف نسف‌قارشی و الفیصلی اردن
هفته دوم: السد قطر- پرسپولیس ایران                  
هفته سوم: پرسپولیس ایران- الوصل امارات        
هفته چهارم: الوصل امارات- پرسپولیس ایران     
هفته پنجم: برنده پلی‌آف نسف‌قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن- پرسپولیس ایران     
هفته ششم: پرسپولیس ایران- السد قطر          
اما استقلال که به عنوان تیم دوم لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده بود در کنار تیم‌‌های الهلال عربستان، الریان قطر و برنده پلی‌آف العین امارات و الملکیه بحرین گروه مرگ این بازی‌ها را تشکیل داده‌اند. تقابل احتمالی  آبی‌پوشان با العین و گرفتن انتقام باخت سنگین فصل قبل را می‌توان مهم‌ترین بازی این گروه برای آبی‌پوشان پایتخت دانست. البته استقلال در فصل 14-2013 هم یک بار دیگر با چنین قرعه‌ای مواجه شده بود که تیم امیر قلعه‌نویی با 13 امتیاز با اقتدار به دور حذفی راه پیدا کرد. برنامه بازی‌‌های استقلال در این گروه به قرار زیر است:
هفته اول:  الریان قطر- استقلال ایران                      
هفته دوم:  استقلال ایران- الهلال عربستان       
هفته سوم: برنده پلی‌آف العین امارات و الملکیه بحرین- استقلال ایران   
هفته چهارم: استقلال ایران- برنده پلی‌آف العین امارات و الملکیه                
هفته پنجم: استقلال ایران- الریان قطر                  
هفته ششم: الهلال عربستان- استقلال ایران     
تراکتور‌‌سازی تبریز دیگر تیم پرطرفدار کشورمان در گروه A  در کنار تیم‌‌های الجزیره امارات، الاهلی عربستان و برنده پلی‌آف الغرافه و پاختاکور  قرار گرفته است، تی‌تی‌ها این فرصت را دارند با تقویت تیم  خود از گروه صعود کنند. برنامه بازی‌‌های تراکتور‌‌سازی در این گروه به شرح زیر است:
تراکتورسازی- الاهلی عربستان
برنده پلی‌‌آف- تراکتورسازی
الجزیره امارات- تراکتورسازی
تراکتورسازی- الجزیره امارات
الاهلی عربستان- تراکتورسازی
تراکتورسازی- برنده پلی‌آف
ذوب‌آهن چهارمین نماینده کشورمان هم باید در  تاریخ  10 بهمن در اصفهان به مصاف نماینده هند برود، شاگردان قلعه‌نویی در صورت پیروزی در این دیدار با تیم‌‌های الدهیل قطر، الوحده امارات و لکوموتیو تاشکند در گروه B جای خواهند گرفت.


Page Generated in 0/0069 sec