printlogo


کد خبر: 185396تاریخ: 1396/9/18 00:00
اخبار

چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان
ایران با غلبه بر نماینده آمریکا قهرمان شد
تیم ایزی‌پایپ کاشان با برتری مقابل تایتان مرکوری آمریکا به عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان دست یافت. دیروز در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که از پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده بود، تیم ایزی پایپ کاشان در دیدار فینال به مصاف تایتان مرکوری آمریکا رفت و با برتری 6 بر 4 به عنوان قهرمانی دست یافت. پیش از این نیز تیم ستارگان ساری با برتری 9 بر یک در دیدار رده‌بندی مقابل خیموری مغولستان به عنوان سوم دست یافته بود.

رونالدو برنده توپ طلا شد
مهاجم رئال‌مادرید برای پنجمین‌بار صاحب توپ طلا شد. مراسم توپ طلا در پاریس برگزار شد و کریستیانو رونالدو توانست برای پنجمین بار این جایزه را کسب کند. مهاجم رئال‌مادرید به همراه تیمش در سال ۲۰۱۷ توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود. سفیدپوشان در تابستان نیز سوپرجام اروپا و اسپانیا را با شکست منچستریونایتد و بارسلونا فتح کردند. مهاجم پرتغالی علاوه بر این عناوین توانست آقای گل لیگ قهرمانان شود. او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل ۹ گل به ثمر رساند و علاوه بر آقای گلی، توانست یک رکورد خاص را به نام خود ثبت کند. رونالدو به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در همه بازی‌های مرحله گروهی گلزنی کرده است. مهاجم رئال‌مادرید برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلا را کسب کرد، او پیش از این در سال ۲۰۰۸ (با پیراهن منچستریونایتد) و در سال‌های ۲۰۱۳‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به این عنوان دست یافته بود.

کسب مدال طلا توسط سیامند رحمان
در ششمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در بخش معلولان، سیامند رحمان، قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. در ادامه رقابت‌های جهانی  وزنه‌برداری معلولان در مکزیکوسیتی، سیامند رحمان در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم در حرکت اول وزنه ۲۶۵ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوم وزنه ۲۷۵ کیلوگرم را جابه‌جا کرد و در حرکت سوم با زدن وزنه ۲۸۵ کیلوگرم به مدال طلای این دسته دست یافت.

بهداد سلیمی: قربانی دشمنی 2 آدم خاص شدم
دارنده مدال برنز وزنه‌برداری جهان گفت: وسط دشمنی 2 آدم خاص من قربانی شدم و رئیس فدراسیون با وجود مدیریت قوی در داخل اما در لابیگری با فدراسیون جهانی ضعیف عمل می‌کند. بهداد سلیمی پس از بازگشت از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان بیان کرد: مسابقات برای تیم‌ملی خوب بود و توانستیم قهرمان شویم اما برای من خوب نبود. با این شرایط نمی‌توان کار کرد. دوباره فدای بعضی اتفاقات شدم که من اصلا مقصر نیستم و وسط دشمنی 2 آدم خاص من قربانی شدم. او ادامه داد: همه دنیا فهمیدند برای من چه اتفاقی رخ داد و متاسفانه از نظر لابیگری و ارتباطات ضعیف هستیم و نمی‌توانیم حق خودمان را بگیریم. وی در پاسخ به این پرسش که تصمیم خداحافظی‌اش جدی است یا خیر؟ تاکید کرد: باید فکر کنم. هنوز همین تصمیم را دارم؛ حالا باید با دوستان و مشاورانم صحبت کنم و در نهایت ببینم به چه نتیجه‌ای می‌رسم اما با این شرایط کار کردن سخت است. آقای مرادی با وجود داشتن مدیریت قوی در داخل و بحث برگزاری اردوها اما در لابیگری با فدراسیون جهانی ضعیف عمل می‌کند که این ایراد باید برطرف شود. با این شرایط راحت سر ورزشکاران ایران
بریده می‌شود.


Page Generated in 0/0050 sec