printlogo


کد خبر: 185443تاریخ: 1396/9/19 00:00
اخبار

پوستر جشنواره فجر  بدون تصویر بزرگان سینما!
پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با آغاز فعالیت هیأت انتخاب این دوره از جشنواره، رونمایی شد. به گزارش فارس، همزمان با آغاز به‌کار هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، با حضور محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاست‌گذاری و اعضای هیأت انتخاب سودای سیمرغ، پوستر جشنواره رونمایی شد. از نکات جالب توجه در ارتباط با این پوستر، یکی عدم حضور رسانه‌ها برای مراسم رونمایی از این پوستر و دیگری بی‌توجهی به بحث‌های مطرح شده از سوی دبیر پیشین جشنواره در ارتباط با استفاده از تصاویر بزرگان سینما در طراحی پوسترهای جشنواره فجر است که سال گذشته تبلیغات زیادی روی آن صورت گرفت ولی گویا دبیر جدید اعتقاد چندانی به نظرات دبیر پیش از خود ندارد.

آخرین پلان‌های «به وقت شام»  در دمشق
آخرین پلان‌های فیلم سینمایی  «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا این روزها در دمشق فیلمبرداری می‌شود. به گزارش مهر، تیم تولید فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی این روزها در سوریه مستقر و مشغول ضبط پلان‌های باقی مانده این اثر در دمشق است. گروه «به وقت شام» اواخر هفته به ایران بازمی‌گردد. همزمان آخرین مراحل تدوین «به وقت شام» توسط مهرداد خوشبخت در حال انجام است. موضوع «به وقت شام» درباره داعش است. فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌ هستند. جمعی از بازیگران سوری و لبنانی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. محمد خزاعی، تهیه‌کننده این اثر پیش از این فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل‌گیری تکفیری‌ها تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید. «به وقت شام» یکی از محصولات سازمان هنری- رسانه‌ای اوج در سال ۹۶  قرار است در سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شود.


ساخت سفارت آمریکا  در شهرک سینمایی غزالی
تهیه‌کننده سریال «نفوذ» گفت: بزودی ساخت سازه اصلی سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی آغاز می‌شود. محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سریال «نفوذ» گفت: مدتی است در مرحله انتخاب بازیگران هستیم و با مشکلی مواجهیم که امیدوارم حل شود. ما برای 3 نقش اصلی داستان که دانشجو هستند به دنبال 3 جوان (2 دختر و یک پسر) در رده سنی بین 20 تا 25 سال هستیم. ما تمام تلاش‌مان بر این است تا 3 چهره جدید به تلویزیون و سینمای ایران معرفی کنیم اما با شرایط موجود نمی‌توانیم چهره‌ای را از طریق با این سریال معرفی کنیم. علی‌اکبری با اشاره به لوکیشن‌های این سریال گفت: لوکیشن‌های تهران همگی قطعی شده و نزدیک به 50 لوکیشن در لواسانات، جنوب و شمال تهران داریم. به این دلیل که برخی مناطق مرکزی تهران بافت و معماری قدیمی داشته و نیاز به بازسازی نداشت، بیشترین لوکیشن‌های‌مان در مرکز شهر است و امیدواریم سریال موفق ضدآمریکایی را در ایران بسازیم. بزودی ساخت سازه اصلی سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی آغاز می‌شود.


تولید انیمیشن  «ترامپ، عروسک سخنگو»
قسمت جدید انیمیشن ترامپت با عنوان «ترامپ، عروسک سخنگو» تولید شد. به گزارش ایسنا، در واکنش به سخنرانی ترامپ و اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی قسمت جدیدی از مجموعه انیمیشن ترامپت با عنوان «ترامپ، عروسک سخنگو» در استودیوی رضوان تولید و منتشر شد. مجموعه انیمیشن طنز ترامپت در ۱۰۰ قسمت یک دقیقه‌ای و  به کارگردانی رسول آذرگون و تهیه‌کنندگی اسدالله دیانتی در استودیوی رضوان تولید و به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر می‌شود. مجموعه انیمیشن ترامپت به دلیل صامت بودن، توانسته با مخاطب گسترده‌تری در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کند. این مجموعه طنز به سفارش مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) تولید می‌شود.
 


Page Generated in 0/0041 sec