printlogo


کد خبر: 185449تاریخ: 1396/9/19 00:00
اخبار

سلیمی: جلود همه را در آغوش گرفت جز من
بهداد سلیمی گفت: هنگام زدن وزنه و نگاه کردن به میله قصد بی‌احترامی یا کری‌خوانی نداشتم و فقط شادی‌ام را نشان دادم. بهداد سلیمی درباره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: مسابقات جهانی یک اتفاق خوب داشت و توانستم عضو تیمی باشم که برای نخستین مرتبه قهرمان جهان شد و توانستم در این راه به تیم‌ملی کمک کنم اما اتفاق بد مسابقات آنجا بود که دوباره اتفاقات المپیک ریو تکرار شد. باز هم حق ناحق شد و ما هم نتوانستیم کاری کنیم و از حق خودمان دفاع کنیم.  
سلیمی در پاسخ به این پرسش که به این قطعیت رسیده که با او مشکل داشته‌اند؟ تصریح کرد: بله! در بین حرکات یک‌ضرب و دوضرب جلود عراقی پشت صحنه آمد و لاشا تالاخادزه و سعید علی‌حسینی مدال‌آوران حرکت یک‌ضرب را در آغوش گرفت اما سمت من نیامد. واقعا نمی‌دانم مشکلش چیست چون نه دشمنی با او دارم و نه هیزم ‌تر به وی فروخته‌ام. سلیمی ادامه داد: من با خیلی از کارشناسان خارجی و رقبای خودم و حتی کارشناسان داخلی و کسانی که صاحب‌نظر هستند صحبت کردم و همه گفتند وزنه 252 کیلوگرم من درست بوده است. خودم قبول دارم وزنه 241 کیلوگرم خطا بود و نسبت به آن اعتراضی نداشتم. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه شاید نگاه کردن او به وزنه باعث شده فکر کنند قصد کری‌خوانی دارد، تاکید کرد: اصلا بحث کری‌خوانی نبود. هر کسی شادی خود را به یک شکل نشان می‌دهد و من هم شادی‌ام را به آن شکل نشان دادم و اصلا قصد کل‌کل و بی‌احترامی نداشتم.

شارژ مالی باشگاه استقلال به واسطه یک شرکت
یک شرکت زیرمجموعه اپراتور تلفن همراه، باشگاه استقلال را شارژ مالی کرده است. طی توافقات انجام شده بین باشگاه استقلال و یک شرکت که زیرمجموعه شرکت ایرانسل است، این باشگاه توانست قرارداد قابل توجهی با شرکت توسعه مبین به امضا برساند. ظاهرا در توافقات انجام شده باشگاه استقلال طی یکی دو روز آتی شارژ مالی شده و حتی مبلغی هم طی روزهای گذشته به این باشگاه پرداخت شده است. مسؤولان باشگاه استقلال تصمیم دارند در نخستین اقدام شرایط را برای اسکان وینفرد شفر فراهم کرده و مطالبات 300 میلیونی زمین نوبنیاد تهران را پرداخت کنند. به گفته سیدرضا افتخاری، قرار است طی روزهای آینده 20 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شود.

رونالدو هنوز هم محبوب‌ترین بازیکن رئال‌مادرید نیست
در نظرسنجی یک نشریه اسپانیایی درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال رئال‌مادرید، مهاجم پرتغالی این تیم به عنوان بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه انتخاب نشد. در این نظرسنجی دی‌استفانو، کسی که در 396 بازی‌اش برای رئال‌مادرید (1953 تا 1964) 307 گل به ثمر رساند و با این تیم افتخاراتی مانند 5 قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا، 8 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی جام بین قاره‌ای را کسب کرد با 62/61 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید انتخاب شد. رونالدو هم که در 412 بازی‌اش برای کهکشانی‌ها از سال 2009 تا کنون 418 گل ‌زده است (بیش از یک گل در هر بازی) با کسب 38/38 درصد از مجموع کل آرا (20 هزار و 492 رأی) دوم شد.

پزشک سابق ژیمناستیک آمریکا به اتهام تجاوز به ۶۰ سال زندان محکوم شد
پزشک سابق تیم ژیمناستیک آمریکا که به تجاوز به ژیمناست‌های آمریکایی در سنین کم متهم شده بود به ۶۰ سال زندان محکوم شد. لاری ناسار، پزشک سابق تیم ژیمناستیک المپیک آمریکا در دادگاهی در میشیگان برای هر کدام از افرادی که او را به تجاوز متهم کرده بودند به ۲۰ سال زندان محکوم شد و در کل باید ۶۰ سال را در حبس بگذراند. او همچنین به دلیل آزار‌رسانی به 7 دختر دیگر در ماه ژانویه به دادگاه خواهد رفت که احتمالا برای آن نیز حکمی دریافت خواهد کرد. تجاوزهایی که ناسار به آنها متهم شده در بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ اتفاق افتاده‌اند.


Page Generated in 0/0056 sec