printlogo


کد خبر: 185469تاریخ: 1396/9/19 00:00
کوتاه و گویا

به همت قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، گروهی متشکل از برادران و خواهران به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی گوناگونی طی 2 روز(۱۵ و ۱۶ آذرماه) در این مناطق انجام شد. کف‌سازی کانکس محل اسکان روستاییان، لوله کشی، برق‌کشی، نصب آبگرمکن و منبع‌گذاری برای 4 چشمه دستشویی و 2 حمام، مشاوره و اقدامات فرهنگی برای اهالی روستا و کودکان، برپایی آرایشگاه صلواتی مردانه و زنانه و آماده‌سازی ۲۰ کانکس سرویس بهداشتی توسط گروه جوشکاری تنها بخشی از خدمات این گروه جهادی بود. گفتنی است، مرحله دوم عزیمت به مناطق زلزله‌زده غرب از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ دی توسط قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.
مدیر گروه نشر دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری انتخابات نمایندگان واحدهای فرهنگی دیجیتال سراسر کشور در 18 بهمن‌ماه خبر داد. ابوالفضل قناعت‌پیشه با بیان این مطلب افزود: دومین جلسه کارگروه امور واحدهای فرهنگی دیجیتال برگزار شد که ضمن بحث و تبادل نظر درباره دستورالعمل نحوه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران واحدهای فرهنگی دیجیتال، 18 بهمن‌ماه به عنوان تاریخ برگزاری انتخاب شد.
ثبت‌‌نام در نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از طریق سایت اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی نانو انجام خواهد شد. متقاضیان حضور در نهمین المپیاد نانو، می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی
 nanoclub.ir، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. ثبت‌نام در المپیاد نانو، به 2 روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی) تا روز 15/۱۱/1396 انجام می‌شود.
مرحله اول هشتمین مسابقه ملی نانو به‌صورت آزمون‌های مجازی از ابتدای بهمن‌ماه ١٣٩٦ تا پایان فروردین‌ماه ١٣٩٧ برگزار خواهد شد و داوطلبانی که حداقل ٣٥ درصد از مجموع امتیاز آزمون‎های آزمایشی مرحله‌ای (٤ آزمون) و جامع (یک آزمون) برگزار شده در سایت آموزش فناوری نانو را کسب کنند، امکان حضور در مرحله دوم که جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود را خواهند داشت.
حجت‌الاسلام صادق‌زاده، رئیس مرکز
فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در آیین افتتاح مسجد حاج صفرعلی معمار در بازار تهران که با حضور گسترده مردم و بازاریان تهران برگزار شد، در پاسخ به شایعات اخیر در رابطه با قطع کمک‌های شهرداری تهران از مساجد با تأکید بر افزایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیریت شهری پایتخت از مراکز دینی و مساجد، گفت: تغییر در نحوه تخصیص اعتبارات طبق اسناد بالادستی و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در جهت تحول و کیفیت‌بخشی به مساجد برای پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،
انجام می‌شود.
نشست تخصصی  تحولات آینده تهران از منظر طرح ساماندهی منطقه شهری تهران - کرج با حضور حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران و محمدسعید ایزدی، معاون وزیر راه‌وشهرسازی سه‌شنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۱ تا ۱۳ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
هلن نیک‌فرد، رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه شهردخت منطقه 6 با فراهم آوردن فضایی تفریحی و رفاهی به دنبال ارتقای سطح مهارت‌های بانوان است، گفت: مجتمع شهردخت در فضایی بالغ ‌بر
 1200 مترمربع تجهیز شده است و همزمان با هفته وحدت جشن‌هایی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و ارتقای نشاط اجتماعی دختران در این مکان برگزار شد.
رضا مددی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدأ در کوچه‌های منتخب سطح منطقه خبر داد.
محمد رضاپور، مسؤول حریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک اظهار داشت: با هدف حفظ و صیانت از حریم شمالی تهران و جلوگیری از تخلف زمین‌خواری در ارتفاعات، با حضور مأموران شهرداری منطقه یک، نیروهای حریم‌بان و شهربان، فرمانداری و نیروی انتظامی در محدوده جاده لشگرک، کوی بنفشه، 5 هکتار از اراضی فوق رفع تصرف شد.
با توجه به برودت هواى تهران، بیش از 2هزار مددجو در ١٦ مددسرای شهر اسکان داده شدند. رضا قدیمى، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعى شهردارى تهران گفت: اگر هوا سرد باقى بماند، مددجویان می‌توانند گرمخانه‌ها را ترک نکنند.
 


Page Generated in 0/0103 sec