printlogo


کد خبر: 185559تاریخ: 1396/9/21 00:00
اخبار

اقدام اخیر ترامپ سرپوشی بر شکست‌های منطقه‌ای آمریکاست
رئیس قوه‌قضائیه اقدام اخیر آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد و گفت: جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد آب خوش از گلوی ترامپ و هم‌پیمانان صهیونیست او پایین برود. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسؤولان عالی قضایی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای آنها در تلاش بودند جمهوری اسلامی را محدود کنند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با دعوت برخی کشورها از جمله عراق، سوریه و لبنان به یاری برادران خود شتافت و بر خلاف تخیل آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای آنها که می‌خواستند تا پشت مرزهای جمهوری اسلامی پیشروی کنند، امروز جمهوری اسلامی پشت مرزهای رژیم صهیونیستی ایستاده است و البته طبیعی است که این برایشان قابل تحمل نیست. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به قدرت نیروهای مسلح برخی کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق در قالب ارتش منظم و نیروهای مردمی، این امر را نعمت و فرصتی بزرگ برای این کشورها دانست و خاطرنشان کرد: با مقایسه دوران اولیه حضور داعش در منطقه و تاخت و تاز این گروه تروریستی ـ تکفیری با زمان حاضر مشاهده می‌کنیم که اقتدار جبهه مقاومت بسیار افزایش یافته است و آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند تحمل کنند که با صرف آن هزینه‌های کلان و تلفاتی که نیروهای نظامی‌شان متحمل شدند، امروز جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگر در منطقه حضور دارد لذا باید این شکست‌ها و ناکامی‌ها را به نحوی بپوشانند که اقدام اخیر ترامپ و همچنین افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی بخشی از تلاش آنها برای سرپوش گذاشتن بر این ضعف‌هاست.

اقدام آمریکا درباره بیت‌المقدس سرآغاز یک انتفاضه بزرگ است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا درباره قدس شریف را سرآغاز یک «انتفاضه بزرگ» دانست. سردار سرلشکر محمد باقری طی سخنانی در همایش «قدرت‌های بزرگ و امنیت غرب آسیا» که صبح دیروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، به موضوع به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به پایتختی رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا و اقدام ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت این کشور از تل‌آویو به بیت‌المقدس اشاره و تصریح کرد: در طول تاریخ ابتدا انگلستان و سپس آمریکا از این رژیم غاصب حمایت کردند و این اقدام خبیثانه رئیس‌جمهور آمریکا یعنی اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی حمایت دیگری بود که سرآغاز یک انتفاضه بزرگ محسوب می‌شود. وی گفت: این حماقت حتی توسط اندیشمندان آمریکایی قابل درک نیست و قطعاً حوادث مبارکی را برای جبهه مقاومت رقم خواهد زد.

سرمایه‌‌های رژیم کودک‌کش را در ایران بشناسید
اقدام عجیب دانشجویان اصلاح‌طلب در حمایت از رژیم صهیونیستی
در روزهایی که رژیم صهیونیستی بار دیگر به کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین روی آورده و حتی یک کودک 6 ماهه را نیز به شهادت رسانده، برخی اعضای یک تشکل دانشجویی طرفدار جریان اصلاحات پرچم‌‌های نقاشی‌شده رژیم صهیونیستی که در محوطه دانشگاه علم و صنعت کشیده شده بود را پاک کردند. دانشجویان این دانشگاه، اقدام این افراد را به معنای مخالفت آنها با توهین به پرچم رژیم صهیونیستی دانسته‌اند! به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مریم انصاری(دبیر سابق و برادرزاده مجید انصاری)، علی اسماعیلی، سارا رجایی و علی شعیبی از اعضای انجمن آرمان دانشگاه علم و صنعت، یکشنبه ۱۹ آذرماه برای پاکسازی پرچم هک شده رژیم صهیونیستی و آمریکا از سطح زمین اقدام کردند.
 


Page Generated in 0/0059 sec