printlogo


کد خبر: 185581تاریخ: 1396/9/21 00:00
اخبار

«فاز» به شبکه 2 می‌آید
«فاز» (فرزند ایران زمین) عنوان تازه‌ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند- مسابقه (ریلیتی‌شو) است که طی ماه‌های اخیر برای پخش از شبکه دو سیما آماده شده و قرار است در زمستان۹۶ روی آنتن برود. به گزارش روابط‌عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان، در جریان مسابقه تلویزیونی «فاز» 28 نوجوان دختر و پسر در گروه‌های مجزا طی ۷ فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می‌پردازند. آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند. در پایان این مسابقه، برگزیدگان نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود کرده و جایزه یکصد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می‌کنند. تاکنون بخش‌های زیادی از این پروژه در مجموعه باغ کتاب تهران تصویربرداری شده و مراحل پایانی مسابقه همزمان با پخش از تلویزیون، تصویربرداری خواهد شد که رای و نظر بینندگان برنامه نیز در نتیجه مسابقه موثر است. «فاز» (فرزند ایران زمین) سعی می‌کند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومی بالا ملاک نوجوان برگزیده نیست و توانایی انجام یک فعالیت اجتماعی در قالب کارگروهی در رشد و ارتقای شخصیت نوجوان موثرتر و مهم‌تر است. علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند صفحات «فاز» را در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، سروش، توئیتر و اینستاگرام) با نشانی faazz_show@ پیگیری کنند. «فاز» به همت «مرکز اوج کودک و نوجوان» و «گروه کودک و نوجوان شبکه 2سیما» بزودی از این شبکه پخش خواهد شد.


تازه‌نفس‌ها در راه گیشه سینماها
2 فیلم سینمایی جدید از 22 آذرماه روانه چرخه اکران می‌شود. به گزارش ایسنا، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: 2 فیلم «آپاندیس» و «حریم شخصی» از چهارشنبه 22 آذرماه در گروه آزاد اکران خود را آغاز می‌کنند. همچنین قرارداد فیلم «پسرعمو، دخترعمو» ساخته روح‌انگیز شمس در گروه سینمایی زندگی برای اکران پس از فیلم «شکلاتی» ثبت شد و قرارداد فیلم «سدمعبر» نیز در گروه ماندانا پس از نمایش فیلم «ثبت با سند برابر است» به ثبت رسید. کف فروش دیگر فیلم‌های روی پرده هم بالا بود و اکران‌شان ادامه دارد. «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و با بازی آنا نعمتی، امیرعلی دانایی و مرتضی‌علی عباس‌میرزایی ساخته شده است. «حریم شخصی» هم به کارگردانی احمد معظمی و با بازی بهنوش بختیاری، میلاد کی‌مرام، اندیشه فولادوند، مهتاب ثروتی، سعید امیرگانی، مسیح کاشانی، محمد تهوری، زنده‌یاد نقی سیف جمالی و با حضور رعنا آزادی‌ور و امیر آقایی ساخته شده است.


برگزاری آیین نکوداشت پدر عکاسی نوین ایران
آیین نکوداشت استاد هادی شفائیه، پدر عکاسی نوین و بنیانگذار عکاسی آکادمیک در ایران به همت «انجمن عکاسان نگاه» یکشنبه ٢٦ آذرماه در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود. به گزارش فارس، مهدی پاسگر، مدیرعامل انجمن عکاسان نگاه در این باره گفت: به پاس قدردانی از یک عمر فعالیت استاد شفائیه در عرصه عکاسی بر آن شدیم آیین نکوداشتی را در فرهنگسرای فردوس برگزار کنیم. از آخرین نکوداشتی که برای استاد برگزار شده بود سال‌ها می‌گذشت و به همت دوستان فرصتی فراهم شد تا بار دیگر مراسمی در خور شأن استاد شفائیه که از مفاخر عرصه عکاسی ایران زمین است برگزار شود و دوستداران و علاقه‌مندان این استاد بزرگوار از سال‌ها فعالیت پربار وی تجلیل به عمل آورند. از جمله سخنرانان این مراسم می‌توان به استاد کرامت منظوری، پیشکسوت عرصه عکاسی و از دوستان قدیمی استاد شفائیه اشاره کرد. در بخش دیگری از این آیین، منتخبی از آثار برگزیده عکاسی استاد شفائیه به نمایش درخواهد آمد. این آیین یکشنبه ٢٦ آذرماه ٩٦ به آدرس تهران، خیابان فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی‌جهرمی، فرهنگسرای فردوس از ساعت 17 تا ١٩ برگزار خواهد شد. شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.


Page Generated in 0/0052 sec