printlogo


کد خبر: 185583تاریخ: 1396/9/21 00:00
رئال‌مادرید به پاری‌سن‌ژرمن خورد، بارسلونا به چلسی
فینال زودرس در پاریس و مادرید

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوییس برگزار شد که طبق برنامه، رئال‌مادرید و پاری‌سن ژرمن برای صعود به مرحله بعدی باید 2 مسابقه حساس در مادرید و پاریس برگزار کنند. قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ظهر روز دوشنبه در نیون سوییس برگزار شد. برای برگزاری این مراسم ژابی آلونسو دعوت شد و قبل از شروع مراسم صحبت‌هایی درباره تیم‌های حاضر در این مرحله انجام داد. وی در این باره اظهار داشت: خوشحالم که لیورپول این دوره در این مرحله حضور دارد. علاوه بر این تیم‌های انگلیسی در مرحله یک‌هشتم 5 تیم هستند و قدرت زیادی هم دارند. آلونسو تاکید کرد: من در تیم‌های بایرن‌مونیخ، لیورپول و رئال‌مادرید بازی کرده‌ام و امیدوارم یکی از این 3 تیم فاتح جام قهرمانی شود. لوئیس فیگو که میهمان افتخاری یوفا  بود در یکی از مراحل برداشتن گوی از گلدان‌ها روی استیج رفت. پیش از آنکه قرعه‌ها مشخص شود، تیم‌های بارسلونای اسپانیا، تاتنهام انگلیس، بشیکتاش اسپور ترکیه،‌ لیورپول انگلیس، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، منچسترسیتی انگلیس، رم ایتالیا و منچستریونایتد انگلیس به عنوان تیم‌‌های صـدرنشیـن گـروه‌هـای هشت‌گانه مرحله گروهی در سید یک قرار گرفتند و سرانجام قرعه‌ها اینچنین برداشته شد:
یوونتوس - تاتنهام
اف‌ث بازل - منچسترسیتی
پورتو  -  لیورپول
سویا - منچستریونایتد
رئال‌مادرید - پاری‌سن‌ژرمن
شاختار دونتسک  - آ.اس رم
چلسی - بارسلونا
بایرن‌مونیخ - بشیکتاش
پیکارهای رفت مسابقات در تاریخ ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن ۹۶) و مسابقات برگشت در تاریخ ۲۰ و ۲۱  فوریه (۱ و ۲ اسفند ۹۶) انجام خواهد شد.
مراسم قرعه‌کشی لیگ اروپا
مرحلـه یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرعه‌کشی شد و تیم سوئدی که قدوس، بازیکن ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد باید به مصاف تیم آرسنال برود. مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا ظهر روز دوشنبه در نیون سوییس قرعه‌کشی آغاز شد که اریک آبیدال به عنوان مجری مراسم در امر انتخاب قرعه‌ها کمک کرد. وی قبل از شروع مراسم قرعه‌کشی اقدام به معرفی تیم‌های حاضر و دادن اطلاعات درباره آنها کرد. بر اساس همین گزارش، در مرحله گروهی 381 گل در 144 مسابقه از خط دروازه‌ها گذشته که میانگین هر مسابقه 65/2 است. پیش از آنکه نتیجه قرعه‌ها مشخص شود، تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی در سید یک و ۲ قرار گرفتند. مطابق برنامه بازی‌های دور رفت این مرحله  پنجشنبه 15 فوریه (26 بهمن) و بازی‌های دور برگشت 22 فوریه (3 اسفند) برگزار خواهد شد.
نتایج قرعه‌کشی این مرحله به شرح زیر است:
دورتموند- آتالانتا
نیس- لکوموتیو مسکو
کپنهاگن- اتلتیکو مادرید
اسپارتاک مسکو - آتلتیک بیلبائو
آ.اک آتن - دیناموکی یف
سلتیک -  زنیت
ناپولی- لایپزیک
کراونوا- زسکا
لیون- ویارئال
رئال‌سوسیه‌داد- زالتسبورگ
پارتیزان بلگراد - پلزن
استوابخارست- لاتزیو
لودوگورتس - آث میلان
آستانه- اسپورتینگ لیسبون
اوسترشوند- آرسنال
المپیک مارسی- براگا
 


Page Generated in 0/0053 sec