printlogo


کد خبر: 185586تاریخ: 1396/9/21 00:00
اخبار

نظرمحمدی برکنار شد
با برکناری علی نظرمحمدی، سرمربی سابق الوصل امارات هدایت سپیدرود رشت را برعهده گرفت. کیومرث بیات، مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت به دلیل اختلافی که با علی نظرمحمدی، سرمربی این تیم پیدا کرده بود وی و تمام کادر فنی، سرپرست و مدیر رسانه‌ای سپیدرود را برکنار کرد. کیومرث بیات در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: به دلیل مشکلات و اختلاف‌نظرهایی که با کادر فنی پیدا کردیم ترجیح بر آن شد نظرمحمدی و سایر اعضای کادر فنی از این تیم کنار گذاشته شوند. همچنین سیمایوی برزیلی، سرمربی سابق الوصل امارات هدایت سپیدرود را در ادامه فصل برعهده خواهد داشت. همچنین امیدرضا روانخواه بازیکن سابق استقلال دستیار اول این مربی برزیلی خواهد بود و آهنگی به عنوان سرپرست جدید سپیدرود انتخاب شد.

خوشحالی پاریسی‌ها از تقابل با رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
نماینده پاری‌سن‌ژرمن از برخورد تیمش با رئال‌مادرید در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پاری‌سن‌ژرمن باید با رئال‌مادرید روبه‌رو شود. مکسول، مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن که به عنوان نماینده این باشگاه در قرعه‌کشی حاضر بود، گفت: هواداران ما این قرعه را دوست خواهند داشت و قطعا تقابل 2 تیم باکیفیت در این مرحله می‌تواند باعث جذاب شدن این مسابقه‌ها و خوشحالی هواداران شود. ما فصل گذشته توسط بارسلونا حذف شدیم و حالا بهترین فرصت است که کیفیت خودمان را نشان دهیم و با حذف رئال‌مادرید به مرحله بعد صعود کنیم. من این قرعه را برای پاریس خوب و مناسب می‌دانم. به این ترتیب ستارگان پاری‌سن‌ژرمن یعنی نیمار، کاوانی و امباپه فرصت رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی یعنی رئال‌مادرید را در این مرحله دارند.

گزارش روزنامه آ.اس از سفر رئال‌مادرید به امارات
رئال‌مادرید که باید نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان را در امارات عربی متحده و مقابل الجزیره برگزار کند به‌خاطر نتایج بازی‌های اخیر انگیزه خوبی دارد. در آستانه کریسمس تیم فوتبال رئال‌مادرید پیشرفت خوبی داشته است و توانسته سویا را در آخرین بازی لیگ با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. این یعنی در آستانه جام‌جهانی باشگاه‌ها این تیم انرژی خوبی گرفته است و می‎خواهد از عنوان قهرمانی‎‏اش دفاع کند. زین‎الدین زیدان تیمی دارد که در خط حمله دچار مشکلاتی است اما در دو بازی آخر مهاجمان این تیم نشان دادند پیشرفت‎هایی کرده‎اند. بازی تیم فوتبال اسپانیایی در نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌‎ها در امارات عربی متحده است و باید مقابل الجزیره بازی کند. به نظر رئال برای شکست دادن این تیم کار سختی پیش رو ندارد. نکته دیگری که به غیر از برد سویا باعث افزایش انگیزه رئال شده است، کسب پنجمین توپ طلا توسط کریس رونالدو است که تا پیش از این انتقادات زیادی به او وارد بود که چرا گل نمی‎زند. روزنامه آ.اس اسپانیا نوشت نکته دیگر این است که رئال که در خط دفاع مشکلاتی داشته و گل‎های زیادی خورده در 2 بازی اخیر توانسته دروازه‏‌‌‌‌اش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند. همچنین اشرف حکیمی، خسوس وایخو و ناچو فرناندس هم عملکرد خوبی در دیدار اخیر داشته‌اند. مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز هر دو در شرایط ایده‎آلی هستند، این دو، روز شنبه هم خوب کار کردند و نشان دادند اعتماد به نفس کافی را دوباره به دست آورده‌اند. به نظر بزرگ‏‎ترین مشکل تیم زیدان در حال حاضر روی نیمکت ذخیره‎ها است. مارکوس یورنته و دنی سبایوس هر دو استحقاق بازی کردن دارند اما در حالی که رونالدو فرم خوبی به دست آورده و گرت بیل هم آماده است، این بازیکنان دوباره شانسی برای بازی کردن به دست نخواهند آورد.

کورتوا: نمی‎دانم تمدید کنم یا به اسپانیا بازگردم
دروازه‎بان بلژیکی چلسی که دلتنگ خانواده‎اش در اسپانیا شده 2 گزینه پیش رو دارد. او یا باید قراردادش را با چلسی تمدید کند یا به اسپانیا بازگردد. آینده تایبوت کورتوا، دروازه‎‏بان بلژیکی تیم فوتبال چلسی هنوز در هاله‎ای از ابهام است و خود این بازیکن هم تایید کرده که نمی‌داند باید چه تصمیمی برای آینده‎اش بگیرد. قرارداد او با چلسی تا سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد. یک گزینه این است که کورتوا تا پایان آن در لندن بماند و گزینه دیگر بازگشت به اسپانیا است. دروازه‎بان چلسی در گفت‌وگویی با یک نشریه بلژیکی ادعا کرده بین ماندن در چلسی یا بازگشت به اسپانیا برای دیدن خانواده بر سر دوراهی گیر کرده است. او گفت: دلم برای فرزندانم تنگ شده است. به همین دلیل کمی زمان خواستم تا تصمیم بگیرم.


Page Generated in 0/0059 sec