printlogo


کد خبر: 185708تاریخ: 1396/9/23 00:00
نارضایتی شدید مردم از خدمات فروش خودرو

طبق آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، «هزینه و زمان صرف شده» کمترین امتیاز را در رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو به خود اختصاص داده است. به گزارش «وطن‌امروز»، براساس گزارش رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودرو در تابستان 96، متوسط امتیاز 666 از 1000 نشان می‌دهد شرکت جهان نوین آریا، ارائه‌دهنده خودروهای نیسان، با امتیاز 718 رتبه نخست را با بیش از یک درصد سهم بازار کسب کرد. همچنین شرکت آرین‌موتورتابان، ارائه‌دهنده خودروهای برندDS  با کمتر از یک درصد سهم بازار با امتیاز 736 رتبه نخست از نگاه مشتریان را کسب کرد. در این میان هزینه و زمان صرف شده دارای کمترین امتیاز بین شاخص‌های دیگر است. این شاخص با 28 درصد بیشترین تأثیر را بر رضایتمندی مشتریان در این حوزه دارد. گفتنی است خودروهای سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ساینا (محصولات سایپا)، پژو ۴۰۵ خراسان (ایران خودروی خراسان) و لیفان ایکس‌۶۰ (کرمان موتور) همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی با یک ستاره تولید می‌شوند.


Page Generated in 0/0064 sec