printlogo


کد خبر: 185754تاریخ: 1396/9/25 00:00
کوتاه و گویا


  عیسی فاضلی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: عوامل قاچاق 2 هزار و 708 عدد عینک به شعبه دوم قاچاق کالا و ارز شاهرود احضار و پس از رسیدگی و احراز تخلف به ضبط محموله و خودرو و پرداخت یک میلیارد و 56 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
  علی مویدی‌خرم‌آبادی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مقابله با روانگردان‌های جدید مستلزم کسب دانش و اطلاعات روز است، گفت: اطلاعات غلط برخی شبکه‌های مجازی درباره این نوع روانگردان‌ها موجب بی‌اعتمادی مردم در جامعه می‌شود.
  سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه 10 از اجرای اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای کاهش جمعیت آفت سفید بالک با تلاش اداره فضای سبز خبر داد و اضافه کرد: برگ‌های خشک درخت توت در فصل پاییز به صورت روزانه جمع‌آوری و پس از انتقال به مجتمع پردازش آرادکوه به صورت کامل در نیروگاه تولید برق (کوره‌های ریجکت‌سوز) معدوم می‌شود.
  رضا مددی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران گفت: تمام اکیپ‌های ستاد برف‌روبی  منطقه همزمان با آغاز بارش برف در حالت آماده باش کامل برای عملیات خدمات‌رسانی قرار خواهند گرفت و همزمان تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در این محل‌ها مستقر می‌شوند.
  غلامرضا شیران، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درباره نقش شورای شهر در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها گفت: منشأ اصلی آلودگی هوا منابع متحرک پرتردد هستند و شهرداری‌ها باید درباره اجرای مصوبات شورای شهر در برنامه‌هایی که به این موضوع اختصاص داشتند گزارش خود را ارائه کنند.
  مدیرعامل شرکت شهروند حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و ایجاد بستری دقیق و شفاف در تامین کالا را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد. مسعود سریع‌القلم گفت: در راستای تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، تمرکز فروشگاه‌های شهروند همواره بر عرضه کالای ایرانی بوده و هست، بر همین اساس تدابیر شهردار تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری بر آن است که روند تامین کالا در فروشگاه‌های شهروند در بستری دقیق و شفاف صورت پذیرد تا ضمن توجه به پذیرش نوع کالا محصولی با کیفیت به دست مشتریان برسد.


Page Generated in 0/0069 sec