printlogo


کد خبر: 185770تاریخ: 1396/9/25 00:00
پرسپولیس از سد بادران در جام حذفی گذشت
عبور از حریف چغر

پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دسته اولی بادران به برتری رسید تا حریف صنعت نفت در یک‌چهارم نهایی شود. پرسپولیس روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف بادران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیس در نیمه اول در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی توسط گادوین منشا به گل رسید و مهرداد رضایی هم در دقیقه ۴۰ گل تساوی را برای تیم بادران به ثمر رساند. بازی در نیمه دوم کمی هجومی‌تر از سوی پرسپولیس دنبال شد که در ادامه شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۵۴ دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. تصمیمات داور این بازی باعث شد بازیکنان و نیمکت‌نشینان هر دو تیم بارها نسبت به آن واکنش نشان دهند. همین موضوع هم باعث شد حسن اکرمی، داور این مسابقه چند بار دست به جیب شود و به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد. پرسپولیس که در این دیدار با ترکیبی متفاوت و جدید به میدان رفت ابتدا با کاپیتانی فرشاد احمدزاده بازی را شروع کرد و در اواخر نیمه دوم هم محسن مسلمان به جای او به زمین آمد و کاپیتان شد. شاگردان برانکو که در این دیدار سفیدپوش بودند در هر دو نیمه صاحب توپ و میدان بودند اما تیم دسته‌اولی بادران هم نمایش خوب و قابل قبولی داشت و توانست همپای پرسپولیس پیش برود.
راز هواداران پرتعداد بادران چه بود؟
تیم بادران حریف پرسپولیس در جام حذفی یکی از تیم‎های نوظهور و تقریبا ناشناخته فوتبال ایران است. این تیم در فصل 95-94 با خرید امتیاز سهمیه لیگ دویی به طور حرفه‌ای و رسمی وارد فوتبال شد و در سال 1395 به لیگ دسته اول صعود کرد. در حال حاضر با هدایت محمد ربیعی، بادران یکی از بخت‎های اصلی صعود به لیگ برتر هم هست. این تیم در پایان نیم‎فصل اول لیگ یک با 33 امتیاز و بعد از نفت مسجدسلیمان 38 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد. با وجود تازه تاسیس بودن، تعداد زیاد هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی در بازی مقابل پرسپولیس کاملا غیرمنتظره بود. هرچند مدیرعامل این باشگاه وعده حضور 40 هزار هواداران این تیم را داده بود که به نظر می‌رسید این یک بلوف باشد اما دیروز تعداد هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی بیشتر از پرسپولیسی‌ها بود. البته می‎توان با قاطعیت گفت حضور پرشمار هواداران این تیم در ورزشگاه البته بیشتر به فعالیت شرکت بادران مربوط می‌شود. شرکت بادران در سال 1390 با دریافت نخستین مجوز بازاریابی شبکه‌ای ایران فعالیت خود را آغاز کرد. مدیران این شرکت مدعی هستند نوع فعالیت آنها با شرکت‎های دردسرساز هرمی متفاوت است و فعالیت آنها به صورت شبکه‌ای انجام می‎شود. محصولاتی که در سایت رسمی این شرکت معرفی شده‎ بیشتر آرایشی، زیبایی، سلامتی، منسوجات و سایر اقلام مشابه است. بخش بزرگی از افرادی که دیروز جمعه به عنوان هوادار بادران در ورزشگاه آزادی حاضر شده‎اند عضو این شرکت و در این شرکت مشغول فعالیت و بازاریابی هستند.
2 اشتباه بزرگ تیم داوری
بعد از پنالتی اشتباهی که داور بازی پرسپولیس و بادران برای شاگردان برانکو گرفت، کمک او هم در نیمه دوم یک اشتباه بزرگ و تاثیرگذار دیگر انجام داد. او در دقیقه 61 گل گادوین منشا را آفساید اعلام کرد اما تصاویر آهسته نشان داد او در این صحنه اشتباه کرده است. وحید امیری در هنگام رسیدن به توپی که علیپور برای او ارسال کرد، عقب‎تر از مدافع میانی بادران قرار داشت و این صحنه به هیچ وجه آفساید نبود.
 


Page Generated in 0/0057 sec