printlogo


کد خبر: 185774تاریخ: 1396/9/25 00:00
اخبار

بیمه رازی قهرمان کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان
تیم بیمه رازی توانست با غلبه بر تیم سینا صنعت ایذه در دیدار فینال چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. دیدار فینال چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، روز جمعه به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد که در پایان تیم بیمه رازی توانست با پیروزی ۸ بر ۲ برابر تیم سینا صنعت ایذه، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود. نتایج دیدارهای انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی کشتی‌گیران بیمه رازی در ابتدا آمده است)
۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری یک- رضا خدری ۲
۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی ۲- میثم دلخانی ۳
۶۳ کیلوگرم: سامان عبدولی ۹- بهنام مرادی یک
۶۷ کیلوگرم: آرتم سورکوف ۵- محمدرضا گرایی ۲
۷۲ کیلوگرم: محمدعلی گرایی ۱۰- علی ارسلان صفر
۷۷ کیلوگرم: رومن ولاسوف ۱۰- پیام بویری یک
۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی ۶- ماکسیم مانوکیان ۲
۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح یک- ژان بلنیوک صفر
۹۷ کیلوگرم: سیدمصطفی صالحی‌زاده ۱۰- حسن آریانژاد صفر
۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره‌جیلی (برنده)- مهدی نوری (کشتی نگرفت)
همچنین تیم بیوک شهیر ترکیه نیز در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶ بر ۴ تیم گئورگین کلاب گرجستان را شکست داد و به عنوان سومی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

فیفا اسپانیا را به اخراج از جام‌جهانی تهدید کرد
فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر آنخل ماریا ویار ممکن است اسپانیا را از جام‌جهانی اخراج کند. به گزارش ایسنا به نقل از آ.اس، تیم‌ملی فوتبال اسپانیا ممکن است جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست بدهد. به نوشته ال‌پائیس، فیفا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده و در آن به این سازمان هشدار داده است اگر آنخل ماریا ویار را از سمتش در این فدراسیون برکنار نکند، این تیم را از همه رقابت‌ها محروم خواهد کرد. ویار به‌خاطر رشوه و جعل اسناد از سمتش در یوفا (نایب‌رئیس) محروم شد. او رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز بود. با وجود اینکه قرار بود جانشینی برای او در این سمت تعیین شود اما هنوز فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاباتی را برگزار نکرده و جانشین او تعیین نشده است. البته کمیته ورزش اسپانیا او را از سمتش برکنار کرده اما هنوز انتخابات فدراسیون برگزار نشده تا جانشین او تعیین شود. فیفا به همین خاطر اسپانیا را تهدید به حذف از جام‌جهانی کرد. تیم فوتبال اسپانیا در گروه B با تیم‌های ایران، پرتغال و مراکش همگروه است.

جلسه افتخاری و شفر در پایان تمرین جمعه استقلال
بعد از تمرین روز جمعه استقلال، مدیرعامل و سرمربی استقلال جلسه‌ای را برگزار کردند. درحالی که قرار بود تمرین روز جمعه استقلالی‌ها در 2 نوبت برگزار شود، در نهایت با درخواست بازیکنان و تغییر آیتم‌های تمرین روز جمعه، آبی‌پوشان تنها یک جلسه تمرینی را برگزار کردند و قرار شد ادامه تمرینات این تیم روز شنبه برگزار شود. پس از این تمرین که سیدرضا افتخاری هم حاضر بود، مدیرعامل استقلال و
وینفرد شفر جلسه‌ای را برگزار کردند و آخرین شرایط نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان را مورد بررسی قرار دادند. به نظر می‌رسد در این جلسه ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال مطرح شده‌اند. استقلال بشدت به دنبال مهاجم است و باید دید در روزهای آینده این تیم در نهایت چه کسی را جذب می‌کند.

رونالدو: از عملکردم احساس غرور می‌کنم
مهاجم رئال‌مادرید اعلام کرد بدون کمک هم‌تیمی‌هایش نمی‌توانست به رکورد‌ها و عناوین فردی دست پیدا کند. به نقل از آ.اس، کریستیانو رونالدو با گلزنی در دیدار نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها برابر الجزیره امارات برترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها شد. مهاجم رئال‌مادرید توانست ششمین گلش را در این بازی‌ها به ثمر برساند و از لیونل مسی و لوییس سوارس پیشی بگیرد. بازیکن پرتغالی در این‌باره به شبکه رئال‌مادرید گفت: در ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم؛ از عملکردی که در دوران بازی‌ام داشتم بویژه در رئال‌مادرید احساس غرور می‌کنم. توانستم برنده 5 توپ طلا شوم و اکنون برترین گلزن تاریخ جام‌جهانی باشگاه لقب گرفتم. این موضوع به من انگیزه می‌دهد تا با خشنودی به کار خود ادامه دهم. رونالدو در ادامه اظهار کرد: از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم چون بدون آنها نمی‌توانستم به چنین افتخاراتی دست پیدا کنم. از بودن در مادرید خیلی خوشحالم.


Page Generated in 0/0046 sec