printlogo


کد خبر: 185812تاریخ: 1396/9/26 00:00
کوتاه و گویا

اولین نشست آسیا- اروپا در زمینه ایمنی و گواهی‌دهی محصولات فناوری نانو در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
همزمان با اعزام تیم‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، پرداخت تسهیلات جهت تعمیر و بازسازی منازل ایثارگران زلزله‌زده عضو این صندوق آغاز شد.
علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی در مراسم هفته پژوهش تأکید کرد که پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری باید علاوه بر میراث‌فرهنگی به حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی نیز توجه ویژه داشته باشد.
شهاب نادری، نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی با قدردانی از همدردی مردم با زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و فعالیت‌های هموطنان در کمک به مردم این منطقه تصریح کرد: «این منطقه قطب گردشگری و دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که توجه به این ظرفیت‌ها می‌تواند به کاهش معضل بیکاری و افزایش درآمد‌ها کمک کند».
علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی کادر درمانی این جمعیت برای ارائه خدمات درمانی توانبخشی تخصصی به هانیه یزدان‌شناس، قهرمان 13 ساله کرمانشاهی که برای نجات جان خواهر 3 ساله خود قطع نخاع شده، در بیمارستان فوق‌تخصصی توانبخشی نورافشار خبر داد. همچنین حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر، گفت: هانیه به طور کامل تحت پوشش حمایتی جمعیت خواهد بود و هرگونه اقدامی که نیاز باشد برای وی انجام می‌شود.
جشن یلدای مهربانی با هدف ایجاد حس دلگرمی و همدلی با آسیب‌دیدگان و مددجویان با مشارکت خیرین شمال تهران در مددسرای ازگل برگزار می‌شود.
بازی مهیج «اتاق فرار» در مرکز آموزش فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.


Page Generated in 0/0072 sec