printlogo


کد خبر: 185835تاریخ: 1396/9/26 00:00
اخبار

قدردانی مردم استان البرز از علیرضا کریمی
مردم استان البرز به پاس قدردانی از زحمات علیرضا کریمی و حمایت وی از مردم فلسطین در مسجد حجت ابن الحسن (عج) در فردیس از وی تجلیل کردند. شامگاه جمعه آحاد مردم  شهرستان فردیس پس از اقتدار و غرورآفرینی علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ملی‌پوش فردیسی کشور از وی به دلیل حمایت از مردم فلسطین که حاضر به مبارزه با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی نشد، تجلیل کردند. گفتنی است، این برنامه به همت پایگاه سپاه ناحیه امام رضا(ع) در مسجد حجت ابن الحسن(عج) برگزار شد. طی این مراسم بیش از 20 سکه طلا که توسط مردم به پاس قدردانی از زحمات علیرضا کریمی آماده و جمع‌آوری‌ شده بود به وی اهدا شد. این اقدام مردم در زمانی شکل گرفت که پهلوان مقتدر کشور از کم‌لطفی مسؤولان گلایه کرد، در همین زمان طی یک اقدام ساماندهی شده توسط حجت‌الاسلام جلیل محبی این طرح اجرایی شد. علیرضا کریمی چندی پیش توسط مقام معظم رهبری نیز مورد تقدیر قرار گرفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار علیرضا کریمی را همچون پوریای ولی خواندند و اقدام وی را غرورآفرین دانستند.

العین اجازه جدایی به عمر عبدالرحمان نداد
با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره پیوستن عمر عبدالرحمان به الهلال عربستان به گوش می‌رسید اما این بازیکن در العین ماندنی شد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاض، عمر عبدالرحمان، بازیکن کلیدی العین به شمار می‌آید و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد. این بازیکن پیش از این تاکید کرده بود دوست دارد پیراهن الهلال عربستان را بر تن کند اما ظاهرا احتمال این انتقال وجود ندارد. رئیس باشگاه العین تاکید کرد که عمر عبدالرحمان راهی الهلال نخواهد شد و به حضورش در العین ادامه‌ خواهد داد. غانم الهاجری گفت‌: عمر عبدالرحمان، بازیکن کلیدی العین است و دوست نداریم او راهی تیم دیگری شود. او تصمیم نهایی‌اش را گرفته است و در العین باقی خواهد ماند. به احتمال خیلی زیاد العین در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه شود.

بیت‌سعید از استقلال جدا شد
مهاجم استقلال از این تیم جدا شد.
حسن بیت‌سعید، مهاجم تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به طور رسمی از جمع استقلالی‌ها جدا شد. گفته می‌شود این بازیکن پیشنهادی از قطر دارد و شاید ادامه‌ فوتبالش را در این کشور دنبال کند. هر چند گزینه اصلی او برای بازی کردن در ایران باشگاه فولاد خوزستان است. از یعقوب کریمی به عنوان گزینه بعدی جدایی از استقلال نام برده می‌شود.

گرشاسبی: سوءتفاهم‌های پیش آمده با ریزه‌اسپور مرتفع می‌شود
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به ترکیه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم که محصول حمایت‌ها و تلاش‌های بسیاری است. حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: زمانی که رئیس‌جمهور ترکیه به ایران سفر کردند، دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه‌اسپور را با ایشان مطرح کرد و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم. سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر ما نیز با سفر آقای رئیس‌جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد. در این ارتباط جا دارد از مساعدت‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهور، وزارت امور خارجه ایران، وزیر محترم ورزش و جوانان و همین طور آقای حسین‌پور، رئیس تشریفات ریاست‌جمهوری که در پیگیری و به نتیجه رساندن این موضوع باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن را یاری رساندند، تشکر و قدردانی کنیم. گرشاسبی افزود: در این سفر 4 روزه، طی چند نوبت با مقام‌ها و مسؤولان باشگاه ریزه‌اسپور تشکیل جلسه دادیم و در نهایت به توافق‌های خوبی رسیدیم. درباره جزئیات این توافق در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت ولی به طور قطع حاصل تمام این تلاش‌ها آن خواهد بود که مشکلات پیش‌رو و سوءتفاهم‌های پیش‌آمده مرتفع خواهد شد. وی با اشاره به صعود روز جمعه سرخپوشان به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بابت این پیروزی به هواداران و اعضای تیم تبریک و خسته نباشید بگویم. جام حذفی همیشه عرصه خلق شگفتی‌هاست و همین مساله کار را برای تیم‌های بزرگ سخت می‌کند. از سوی دیگر بچه‌های ما تحت فشار مسابقات فشرده هستند اما توانستند قدرت فنی و اراده خودشان را بار دیگر به رخ بکشند و حالا باید برای بازی بعدی خود آماده شوند.


Page Generated in 0/0053 sec