printlogo


کد خبر: 185896تاریخ: 1396/9/27 00:00
اخبار

«قهرمانان کوچک» به خانه‌ها رسید
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 11 عنوان اثر و ساخت 8 فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در جلسات آذرماه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه فیلم‌‌های «قلب سفید قاصدک‌ها» به تهیه‌کنندگی علی رویین‌تن و کارگردانی افشین محمودی، «دریاچه ماهی» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مریم دوستی، «قهرمانان کوچک» به تهیه‌کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی حسین قناعت، «اعتراف» به تهیه‌کنندگی سهیلا امینی و کارگردانی شهاب حسینی، «نوجوانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید نوری، «زندگی بدون زندگی» به تهیه‌کنندگی جعفر محمدی و کارگردانی کاوه معین‌فر، «چهل‌وهفت» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه و کارگردانی مشترک احمد اطراقچی و علیرضا عطاءالله تبریزی، «کوپال» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کاظم ملایی، «هورام» به تهیه‌کنندگی نشوان عطاپور و کارگردانی حسین گنج‌خانی، «بدلکار» به تهیه‌کنندگی علی مردمی و کارگردانی کیومرث صمدی‌طاری و «عینک» به تهیه‌کنندگی عبدالله باکیده و کارگردانی رضا آقایی موافقت شد. در این جلسه با عرضه 7 عنوان فیلم خارجی، 4 عنوان فیلم مراکز فرهنگی، کوتاه و جشنواره‌ها و 5 عنوان فیلم مستند و آموزشی موافقت به عمل آمد.


کات آخر«تنگه ابوغریب»
تصویربرداری فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به پایان رسید. به گزارش تسنیم، تصویربرداری فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» تازه‌ترین ساخته بهرام توکلی به پایان رسیده و وارد مرحله تدوین شد. شهر دزفول آخرین لوکیشن این فیلم سینمایی بود که عوامل «تنگه ابوغریب» در آن شهر تصویربرداری کردند. گفتنی است فیلم سینمایی تنگه ابوغریب به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی و مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. گفته می‌شود «تنگه ابوغریب» از نظر صحنه‌‌های اکشن و جنگی جزو آثار منحصربه‌فرد سینمای دفاع‌مقدس محسوب می‌شود. سایر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه‌ریز: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، جانشین تولید: کیومرث عباسی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، عکاس: محمد بدرلو.


نخستین شماره «هور» منتشر شد
پس از انتشار پیش‌شماره «هور» (نشریه هنر و رسانه) نخستین شماره از این دوهفته‌نامه منتشر شد. به گزارش تسنیم، نخستین شماره دوهفته‌نامه «هور» که نشریه‌ای تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی و رسانه است، منتشر شد. امتیاز این نشریه متعلق به گروه تجسمی روایت فتح و مرکز تجسمی حوزه هنری و شورای سیاست‌گذاری هور متشکل از سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، مسعود نجابتی، احمدرضا دالوند و محمدحسین نیرومند است. در نخستین شماره از نشریه هور مطالبی با این عناوین منتشر شده است: هنرمندان انقلابی؛ پیشگامان آتش به اختیار، روابط عمومی از سنتی تا الکترونیک، ذهن زیبا، یک گشتالت خوب بر اساس اصل مشابهت، استعاره و زبان، گزارش کارگاه خلق و فروش آثار هنری به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه، معرفی کتاب‌های «دستورالعمل‌های فیل آبی برای ایده‌یابی» و «مقدمه‌ای بر جنگ نرم»، نمایشگاه‌گردانی؛ بایدها و نبایدها، آشنایی با اصول اولیه برندسازی، تکنوپولی، تسلیم فرهنگ به فناوری، آشنایی با هنر کیچ در دوران پساترامپ و جستاری در حراجی‌های هنری. علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند به مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به نشانی تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0055 sec