printlogo


کد خبر: 185898تاریخ: 1396/9/27 00:00
داوید سیلوا به سرطان مبتلا شد
شوک روز

تیم فوتبال منچسترسیتی شنبه‌شب در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر یک تاتنهام را شکست داد و با ثبت 52 امتیاز، اختلاف خود را با رقبایش افزایش داد. پس از این بازی بازیکنان من‌سیتی جای داوید سیلوا را که گفته می‌شود بنا به دلایل شخصی نتوانست در این بازی هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند، خالی کردند و در رختکن با در دست گرفتن پیراهن شماره «21» وی، این برد را به سیلوا تقدیم کردند.
در حالی که گفته می‌شود سیلوا بنا به دلایل شخصی نتوانسته منچسترسیتی را در این دیدار همراهی کند، برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند این بازیکن اسپانیایی مبتلا به سرطان است و به خاطر پیگیری درمانش در این بازی حضور پیدا نکرد. در سوی دیگر سیلوا و همسرش منتظر تولد فرزندشان هستند و در این راستا شایعه شده که دلیل غیبت ناگهانی سیلوا در این بازی به این خاطر می‌تواند باشد که برای همسر این بازیکن یا فرزندی که انتظارش را می‌کشند، ممکن است اتفاقی افتاده باشد.
روز گذشته هم پزشک معالج سیلوا خبر بیماری او را در توئیترش تایید و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کرد. پزشک معالج سیلوا در توئیتش نوشته داوید سیلوا به سرطان پروستات مبتلا شده است.
 


Page Generated in 0/0068 sec