printlogo


کد خبر: 186001تاریخ: 1396/9/29 00:00
اخبار

در 48 ساعت گذشته انجام شد
برخورد با ۴۴ هزار راننده متخلف در طرح زوج و فرد
در 2 روز گذشته با ۴۴هزار راننده متخلف در طرح زوج و فرد برخورد شد. به گزارش مهر، سرهنگ موسوی‌پور معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اجرای طرح زوج و فرد از در منازل به اجرا گذاشته شده بود. وی افزود: این طرح توسط پلیس در ۴۰۰ نقطه از شهر اجرا شده و تا ساعت 19 ادامه داشته است. وی افزود: در این مدت با بیش از ۴۴ هزار راننده متخلف در طرح زوج و فرد برخورد شد و راننده‌های متخلف هر کدام ۲۰هزار تومان جریمه شدند. معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: شهروندان محترم با پایبندی به مقررات اعلامی، ما را در این طرح یاری کنند که منتج  به  کاسته شدن آلودگی هوا می‌شود.


آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات دانشگاهیان
 نام‌نویسی از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات با استقبال این قشر از هموطنان‌مان مواجه شد، به‌گونه‌ای که در نخستین ساعات ثبت‌نام، بیش از 6 هزار نفر از متقاضیان به سایت مربوط مراجعه و نام‌نویسی کرده‌اند. به گزارش «وطن امروز»، محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام این خبر گفت: روند ثبت‌نام با استقبال دانشگاهیان آغاز شده و طبق برنامه ادامه دارد. به گفته زارع، ثبت‌نام از دانشگاهیان سراسر کشور در 5 گروه شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر،  دانشجویان پسر و کارمندان دانشگاه‌ها انجام خواهد شد و تا 5 دی‌ماه ادامه خواهد یافت. زارع افزود: همه دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی – کاربردی، غیرانتفاعی و پیام نور می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند و شرط اصلی اشتغال به تحصیل در ترم جاری خواهد بود. وی افزود: اعزام به عتبات طی ماه‌های بهمن و اسفند 96 و فروردین و اردیبهشت 97 انجام می‌شود و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی خواهد بود که  قیمت نهایی آن از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد. گفتنی است، دانشگاهیان می‌توانند تا روز پنجم دی‌ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام بیست‌ویکمین مراسم ازدواج دانشجویی
ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد؛ زوج‌های دانشجو تا ۲۰ دی‌ماه ۹۶ برای ثبت‌نام فرصت دارند.
به گزارش مهر، زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند به سایت رسمی ستاد ازدواج به آدرسhttp://ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند. تاریخ عقد مجاز جهت ثبت‌نام اولیه یک مهر ۹۵ تا یک دی ۹۶ است. در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند، فقط یکی از آنها باید به عنوان داوطلب اصلی برای ثبت‌نام اقدام کند. دانشجویان تا یک هفته پس از ثبت‌نام باید مدارک لازم را جهت تایید به دفتر نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه یا دفتر استانی مربوط ارائه کنند تا ثبت‌نام قطعی شود. در دانشگاه‌هایی که دفتر نهاد وجود ندارد، دانشجویان پس از ثبت‌نام باید مدارک لازم را جهت تایید به رابط فرهنگی دانشگاه که از طرف ستاد ازدواج تعیین شده ارائه کنند تا ثبت‌نام قطعی صورت گیرد. مدارک لازم جهت تایید شامل اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین و اصل کارت دانشجویی است. دفاتر نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، نسبت به تعیین تکلیف درباره تایید یا رد ثبت‌نام در سایت اقدام کنند. ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شده توسط خود داوطلب و صرفاً قبل از تایید ثبت‌نام مقدور است. زوج‌های دانشجو تا
۲۰ دی ماه ۱۳۹۶ برای ثبت‌نام فرصت دارند.


Page Generated in 0/0045 sec