printlogo


کد خبر: 186003تاریخ: 1396/9/29 00:00
کوتاه و گویا

جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه شورای قضایی استان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه در 150 کشور دنیا سازوکاری شبیه به تعزیرات حکومتی با تفاوت‌‌های اسمی و به صورت فعال وجود دارد، گفت: محور اصلی کار سازمان کنترل، مدیریت، مراقبت و نظارت است و برخورد اقدام نهایی خواهد بود.
یک فوق‌تخصص قلب و عروق گفت: مصرف موادمخدر صنعتی از جمله شیشه باعث افزایش فشار خون، تپش قلب، سکته قلبی و فوت ناگهانی می‌شود. منوچهر قارونی درباره تاثیر اعتیاد روی قلب افراد گفت: بیشترین آسیب روی قلب از سوی مواد مخدر صنعتی است و بیمار به 2 سال نمی‌رسد که بر اثر مصرف این مواد بویژه شیشه فوت می‌کند.
محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران با اشاره به چالش‌ها و فرصت‌های صنعت چاپ در کشور بر ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی چاپ به منظور فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حضور در بازارهای صادراتی و منطقه تاکید کرد و یادآور شد: امروزه توجه نهادهای قانونی و حمایتی مانند مجلس شورای اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای جایگاه این صنعت و حمایت از این صنعت کارآفرین یک ضرورت است.
رئیس  دانشگاه پیام‌نور در پیامی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره داشته است: وحدت حوزه و دانشگاه، مسیر سعادت و بالندگی کشور را هموار می‌کند.
سیدمحسن اسدی، شهردار منطقه 5 تهران از اجرای عملیات مانور برف‌روبی در نواحی  هفتگانه با استفاده از تکنولوژی و شبکه‌‌های ارتباطی مدرن به منظور آمادگی همه‌جانبه در بارش‌‌های احتمالی خبر داد. 
امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 تهران از اجرای «طرح یلدای مهربانی» با اولویت تکریم کودکان کار و خیابان و مددجویان نهادهای حمایتی در سطح محلات سیزده‌گانه این منطقه خبر داد.
دومین نشست ترویج «ایثار اجتماعی» در فضای عمومی کشور با حضور مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، مدیرکل دبیرخانه شورایعالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد برگزار شد.
نتایج ششمین نشست کمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی اعلام شد. در این کمیسیون 94 پرونده مورد بررسی و صدور رأی قرار گرفت که از این تعداد، 30 پرونده ثبتی و 6 اسباب‌بازی خواستار مجوز تولید و 30 سرگرمی مربوط به بخش واردات اسباب‌بازی در گمرک‌های مربوط به حوزه ستادی دبیرخانه بودند.
شهردار منطقه 7 از برگزاری کارگاه‌های نهضت سوادآموزی در سرای محلات و مدارس این منطقه خبر داد. سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: کلاس‌های نهضت سوادآموزی با هدف کاهش بیسوادی و ترویج فرهنگ سوادآموزی ویژه بزرگسالان زیر 49 سال در سطح منطقه 7 برگزار می‌شود.
بیست‌وچهارمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «موانع موفقیت استارت‌آپ‌ها در ایران»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، منتشر شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec