printlogo


کد خبر: 186015تاریخ: 1396/9/29 00:00
توئیزر
بهزاد توفیق‏فر

این هنر مثل اون هنر نیست!
حسین مرعشی، پسرعموی همسر آن مرحوم، در بیاناتی هشداردهنده و عبرت گیرنده! گفته است که در ایران همیشه یکی از درگیری‌ها، درگیری بی‌هنران با باهنران است. کسانی که هیچ هنری ندارند نمی‌توانند ببینند دیگران هم هنر دارند و کسانی که دیگران دارند نمی‏توانند نبینند که هنر را باهنران دارند و البته بی‏هنران را با هنر دیگران بدون باهنران مقایسه می‏کنند که درست نیست. وی در ادامه افزود که این هنر آن هنر نیست و هر هنری مثل این هنر نیست گرچه این هنر هم مثل هر هنری نیست!
وی در ادامه به برخی مسائل خانوادگی از قبیل تیپ خودش و غیره اشاره کرد که به لحاظ رعایت مسائل اخلاقی از بازگویی آنها معذوریم.

 زیر قیمت منطقه!
بیژن زنگنه، وزیر نفت بالاخره اعتراف کرد که قرارداد فروش گاز به ترکیه، مثل «شوهر دادن دختر به پسر پادشاه» است و مشتری برای گازمان نداریم و باید بقیه دخترها [منظورشان منابع گاز و نفت و اینها] را به قیمت ارزان شوهر دهیم اگرنه می‌ترشند! بنده خودم به اتفاق پَری، دختر همسایه‏مان خیلی خوشحال شدیم چون یک مسوولی پیدا شده و در راستای پیشگیری(یا جلوگیری) از ترشیدگی دختران، اقدام عملی کرده است. از شما چه پنهان، خیلی نگران بودیم. رفع شدیم!

ارز ما طول مناسبی ندارد!
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در همایش فصلی حزبشان گفته‏اند که بانک مرکزی ارز ندارد تا در طول بازار ورود کند و قیمت ارز را کنترل کند. وی در پاسخ به سوالی درباره خبر قبلی دولت مبنی بر بازگشت ارز به کشور و رفع مشکلات دریافت پول نفت، ضمن خاراندن پیشانی خود اذعان داشت هنوز هم می‏گویم ما برای وارد کردن ارز هیچ مشکلی نداریم ولی بانک مرکزی برای کنترل نرخ و بازار ارز هیچ مشکلی دارد!
 


Page Generated in 0/0051 sec