printlogo


کد خبر: 186024تاریخ: 1396/9/29 00:00
اخبار

«شعله‌ور» نعمت‌الله به جشنواره فجر رسید
فیلم سینمایی «شعله‌ور»، جدیدترین ساخته حمید نعمت‌الله به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که چندی پیش فرم حضور در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده بود، تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد. به گزارش تسنیم، «شعله‌ور» این روزها آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند. مهدی سعدی تدوین این اثر را بر عهده دارد و بابک شکیبا و امین شریفی در حال حاضر آخرین مراحل صداگذاری را پشت‌سر می‌گذارند. همچنین ساخت جلوه‌های ویژه بصری توسط وحید قطبی‌زاده در حال انجام است. فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله‌ور» سال گذشته در زابل، زاهدان و تهران به اتمام رسیده بود و مدتی پیش چند پلان باقی مانده از آن مربوط به سکانس‌های غواصی و زیر آب در تهران ضبط شد. امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند. فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.


سرنوشت ساخت سریال شهید چمران چه شد؟
برادر شهید مصطفی چمران گفت: در حال حاضر با اینکه مدتی جلیل سامان نگارش این سریال را آغاز کرده بود اما بنا به دلایلی تولید و ادامه نگارش آن متوقف شده است. به گزارش فارس، «مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران و برادر شهید مصطفی چمران درباره تولید سریال «چمران» گفت: مدتی قبل جلیل سامان مشغول نگارش این سریال بود اما سازمان صدا و سیما نتوانست بودجه لازم را برای تولید این سریال مهیا کند و سامان هم دست از نگارش کشید. ما تقریبا هفته‌ای یک تا 2 بار با هم جلسه داشتیم و تا جایی که به نگارش درآمده بود من در جریان بودم و با هم درباره این سریال صحبت می‌کردیم. حتی برخی متن‌ها را در اختیارم قرار می‌داد و من نیز نظراتم را به صورت مکتوب می‌نوشتم. چمران در ادامه با بیان توقف فعلی این سریال، گفت: فکر می‌کنم تولید سریال متوقف شده است ‌اما خوشحال می‌شوم اگر دوباره به جریان بیفتد. وی با اشاره به اینکه می‌دانید سریال «شهید چمران» به فرد دیگری سپرده شده است؟ نیز گفت: نمی‌دانم تلویزیون با فرد دیگری در این زمینه مذاکره کرده است یا نه. رئیس شورای شهر تهران درباره کیفیت متن‌های این سریال به قلم جلیل سامان و قابل قبول بودن آن برای خانواده این شهید نیز افزود: به نظرم بد نبود. به هر حال سریال بلند و بالایی می‌شد و قرار بود 45 قسمت باشد اما سامان دوست داشت تعداد قسمت‌ها از این بالاتر رود اما سازمان صداوسیما 45 قسمت بیشتر را قبول نمی‌کرد. این سریال با عنوان «جان شیفته» قرار بود به قلم و کارگردانی جلیل سامان ساخته شود اما در ابتدای راه تولید سامان از همکاری با مسعود ردایی به عنوان تهیه‌کننده انصراف داد و بعد از آن نیز منتظر اعلام تمایل مسؤولان صداوسیما بود که در این حین و حتی قبل‌تر به سمت نگارش سریال «نفس» رفت که در ماه رمضان سال جاری از شبکه 3 سیما پخش شد.


مجموعه کاریکاتورهای دونالد ترامپ منتشر شد
محمدرضا جلالیان، نویسنده و روزنامه‌نگار دامغانی از انتشار یک مجموعه فکاهی تحت عنوان کاریکاتورهای دونالد ترامپ خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، وی با اشاره به تلاش‌های صوت گرفته برای تالیف این مجموعه، اظهار کرد: این مجموعه پاسخی است به یک ادبیات سیاسی خشن و جلف مانند رئیس‌جمهور نادان آمریکا و تمام تلاش ما بر این بوده که اثری ارزشمند را ارائه کنیم. این مجموعه فکاهی که به تازگی منتشر شده، در صورت استقبال مخاطبان با تیراژ بالاتری در اختیار دوستداران کتاب و ادبیات قرار خواهد گرفت. وی در پایان مهم‌ترین هدف از انتشار این مجموعه را ادای دین به وطن عنوان کرد.


Page Generated in 0/0062 sec