printlogo


کد خبر: 186029تاریخ: 1396/9/29 00:00
اخبار

شگفتی روز
 پرسپولیس و تراکتور حذف شدند!
صنعت نفت با برتری 5 بر 4 در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس در تهران به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد. قرمزپوشان پایتخت در هوای آلوده آزادی مقابل حریف زردپوشش خود شکست خوردند. پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که آلودگی شدید هوا در تهران برگزاری بازی را تحت‌الشعاع قرار داده بود. بازی بعد از تساوی یک- یک در وقت‌های معمول، راهی وقت‌‌های اضافه شد که تلاش 2 تیم ثمری نداشت و بازی در نهایت راهی ضربات پنالتی شد تا چهره تیم پیروز مشخص شود. شاگردان کمالوند با برد 5 بر 4  در ضربات پنالتی به نیمه‌نهایی صعود کردند. در این بازی برای پرسپولیس فرشاد احمدزاده در دقیقه ۲۶ و علی عبدالله‌زاده در دقیقه ۴۸ گلزنی کردند.
حذف تراکتورسازی
تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد با پیروزی بر تراکتورسازی به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند. تیم‌‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند. 2 تیم در پایان 120 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند و در نهایت تیم استقلال خوزستان با نتیجه 4-3 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد. در آخرین دقایق نیمه دوم این بازی فرزاد حاتمی به دلیل خطای خشن روی آرام‌طبع از زمین بازی اخراج شد و تراکتورسازی وقت‌‌های اضافی را 10 نفره دنبال کرد. حریف بعدی استقلال خوزستان بعد از بازی استقلال تهران- ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد.

خشم سعودی‌ها از نزدیک شدن قطر به فوتبال ایران
سعودی‌ها از نزدیک شدن کشور قطر به ایران و ایجاد تفاهمنامه‌های ورزشی نگران و عصبی به نظر می‌رسند. فدراسیون فوتبال ایران بعد از بحرانی شدن روابط قطر با کشورهای عربی بویژه‌ عربستان و امارات به این کشور کوچک حوزه خلیج‌فارس نزدیک شده و در تازه‌ترین اقدام تفاهمنامه‌های همکاری امضا کرده است. قرار است بزودی هیاتی از فدارسیون فوتبال قطر وارد تهران شود تا درباره میزبانی جزیره کیش برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ بحث و تبادل‌نظر کند. این نزدیکی قطر به ایران باعث ناراحتی و خشم سعودی‌ها شده تا جایی که روزنامه الریاض از بازی ناجوانمردانه ایران و قطر سخن به میان آورد و نوشت: کشور قطر برای سرعت بخشیدن به روند آماده‌سازی خود برای جام‌جهانی به جزیره کیش و ایران پناه برده است.

بیت‌سعید به فولاد پیوست
مهاجم پیشین استقلال به فولاد خوزستان پیوست. به گزارش ایسنا، حسن بیت‌سعید که اخیرا از استقلال جدا شده و ابتدا به قطر رفت تا در لیگ این کشور به میدان برود، روز گذشته به ایران بازگشت و دیروز با تیم فولاد خوزستان قرارداد خود را امضا کرد تا در ادامه فصل در این تیم اهوازی توپ بزند. او فصل ناموفقی را در استقلال پشت‌سر گذاشت. قرارداد بیت سعید یک سال و نیمه است.

تنبیه خاص باشگاه میلان بعد از شکست سنگین
باشگاه میلان بعد از شکست سنگین برابر هلاس ورونا تنبیه خاصی را برای بازیکنان در نظر گرفت.‌ به نقل از مدیاست، میلان در هفته هفدهم رقابت‌های سری A شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه‌ 3 بر صفر برابر هلاس ورونا تن به شکست داد. صفحه باشگاه میلان در توئیتر و در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد بازیکنان از سه‌شنبه (دیروز)  تا زمان نامعلوم قرنطینه می‌شوند  و حق ترک اردو را ندارند. این تنبیهی است از سوی باشگاه میلان برای بازیکنان این تیم بعد از عملکرد ناامید‌کننده برابر هلاس ورونا است. میلان در
3 بازی ای که با هدایت گتوزو در رقابت‌های سری A به میدان رفته یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی را به دست آورده است.

رونالدو بیمارستان می‌سازد
مهاجم رئال‌مادرید یک بیمارستان ویژه کودکان خواهد ساخت. کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال‌مادرید و تیم‌ملی پرتغال اعلام کرد یک بیمارستان کودکان در پایتخت شیلی خواهد ساخت. مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۲۰ این بیمارستان را در سانتیاگو می‌سازد. رونالدو به همراه شرکت ایتالیایی، الساندرو پروتو آن را خواهد ساخت.


Page Generated in 0/0053 sec