printlogo


کد خبر: 186067تاریخ: 1396/9/30 00:00
اخبار

ادامه فیلمبرداری «سوءتفاهم»  در تهران
فیلمبرداری فیلم سینمایی «سوءتفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی در تهران ادامه دارد. فیلم در قالب جنایی ساخته می‌شود. به گزارش روابط عمومی سازمان اوج، فیلم سینمایی «سوء تفاهم» به کارگردانی احمد‌رضا معتمدی و با حضور مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز و اکبر عبدی بیش از 30 روز است در یک خانه قدیمی در تهران فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری سوءتفاهم ابتدا در جنوب تهران شروع شد و پس از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی تهران منتقل شد. احمدرضا معتمدی تاکنون 6 اثر سینمایی را جلوی دوربین برده است که در 5 مورد آنها همانند «سوءتفاهم»، خود نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته است. معتمدی با فیلم سینمایی «سوءتفاهم» این بار تلاش کرده سراغ یک مفهوم مبتلابه جامعه امروز برود. به گفته او، نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم «فراواقعیت» است که جامعه‌شناسان در تحلیل جامعه رسانه‌زده امروز استفاده می‌کنند.

مدعیان سیمرغ  فیلم کوتاه فجر کدامند؟
اسامی فیلم‌های کوتاه داستانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. به گزارش تسنیم، «مارلون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی درناز حاجی‌ها، «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام حاج‌ایوان‌لو (ارک) و تهیه‌کنندگی مدرسه ملی سینمای ایران و برادران ارک، «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی و تهیه‌کنندگی حلقه فیلمسازان بی‌کلام گلوب و علیرضا قاسمی و «فاش» به کارگردانی احسان مختاری و تهیه‌کنندگی بهنام عابدی و حامد حسینی سنگری 4 فیلمی هستند که برای شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده‌اند. طبق آیین‌نامه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، هیأت داوران از میان نامزدهای بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن مستقل فیلم‌های کوتاه خانه سینما (حداکثر 10 فیلم) که مدت زمان هر فیلم کمتر از 15 دقیقه باشد یک فیلم را به عنوان فیلم برگزیده انتخاب و سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه را به کارگردان آن فیلم اهدا خواهند کرد. شرکت این چهار فیلم در جشنواره سی و ششم به نوعی بازگشت سینمای کوتاه به جشنواره فیلم فجر پس از 2 سال دوری است. سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده از 12 تا 22 بهمن 96 برگزار می‌شود.


رونمایی از «گلین باره» در هفته آینده
مستند «گلین باره» که روایت اعمال تحریم‌های سخت اقتصادی علیه ایران در اثر فتنه 88  است، بزودی رونمایی خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند سینمایی «گلین باره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی داوود مرادیان از تولیدات مرکز بسیج صداوسیما  شنبه ٢ دی‌ماه رونمایی خواهد شد. گفتنی است، این مستند ٦٠ دقیقه‌ای به تبعات اقتصادی فتنه ٨٨ و اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان می‌پردازد که روایت مستندگونه از وضع تحریم‌ها علیه کشورمان از سال ١٣٥٨ تا ١٣٨٨ است. گفتنی است، «گلین باره» روز شنبه ساعت 13 در دانشگاه امیرکبیر رونمایی خواهد شد و قرار است پس از آن در سایر دانشگاه‌ها نیز به نمایش درآید. «گلین باره» نام سندرم نادری است که بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده و در نهایت منجر به فلجی یا مرگ فرد می‌شود و علت نامگذاری این مستند نیز وقوع اتفاقی ساده در سال ٨٨ است که در نهایت منجر به وقوع تحریم‌های جدید و ایجاد مشکلات اقتصادی برای کشور شد.


انتشار فراخوان جدید ماهنامه مدیریت رسانه
فراخوان شماره 37 ماهنامه علمی - تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، پژوهشگران این حوزه می‌توانند تا 10 دی‌ماه 1396 مقالات خود را به رایانامه Info@mediamgt.ir ارسال کنند. همچنین پژوهشگران این حوزه برای دریافت شیوه‌نامه ارسال مقالات می‌توانند با مراجعه به سایت  https://mediamgt.ir/ شرایط آن را مطالعه کنند.
 


Page Generated in 0/0047 sec