printlogo


کد خبر: 186107تاریخ: 1396/10/2 00:00
اخبار

پیام رهبر انقلاب به اجلاس سراسری نماز
مسؤولان باید امکانات خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به بیست‌وششمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم به‌کارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز، افزودند: برگزارکنندگان این گردهمایی سالانه این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانند و با پافشاری بر این خط مستقیم، بدانند که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز، فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده‌ همه‌ نیکی‌ها و زیبایی‌ها، به عرض نیازی عاشقانه می‌پردازد و بر عیار زیبایی و نیکی روان و دل خویش می افزاید. این حجم عظیم و زبان مؤثر توصیه به ذکر و نماز در قرآن و حدیث، نشانه‌ همین ویژگی در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند. مسؤولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده‌ خود را در خدمت این دعوت بگذارند. روحانی، معلم، مربی، مدیر و مسؤول در همه جا مخاطبان و دایره‌ نفوذ خود را به این‌سو بکشانند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.
شما برگزارکنندگان این گردهمایی سالانه بویژه عالم مجاهد و با اخلاص حجت‌الاسلام آقای قرائتی، این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانید و بر این خط مستقیم پای بفشارید و بدانید- و می‌دانید- که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹ آذر ۱۳۹۶

ترامپ آمریکا را کوچک و ملتش را خوار و ذلیل کرد
امام جمعه موقت نماز جمعه تهران گفت: ترامپ آمریکا را کوچک و ملتش را خوار و ذلیل کرده است. به گزارش تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به اوضاع یمن گفت: دنیا و قدرت‌ها خودشان را علیه کشورمان، بسیج کرده‌اند آنها نه علیه سرزمین ایران بلکه علیه جمهوری اسلامی و علیه مردم با عقیده اسلام، ایمان، شجاعت، مقاومت و بصیرت در برابر دشمن دسیسه‌چینی می‌کنند. وی افزود: آنها ادعا می‌کنند موشک شلیک‌شده به ریاض را ایران داده است؛ آن مردک می‌گوید ایران این موشک را داده است و با اینکه کارشناسان می‌گویند ساخت این موشک برای ایران نیست ولی با این حال باز هم می‌گوید برای ایران است. چرا؟ چون می‌خواهند جهان را علیه ایران بسیج کنند. آنها این برنامه را دارند اما در مقابل خودشان به سعودی‌ها میلیون‌ها دلار می‌دهند،  پول سعودی‌ها را از حاکم بدبخت‌شان می‌گیرند و صرف کشتن مردم یمن می‌کنند. امام جمعه موقت تهران ادامه داد:‌ این ترامپ خبیث است که ادعا می‌کند در مرزها و خارج از مرزها عدالت را برپا می‌کند، او شعار دروغ را می‌دهد و می‌خواهد تمام فرومایگی‌هایش را با این شعارها جبران کند. ترامپ آمریکا را کوچک و ملتش را خوار و ذلیل کرده تا خودش را توجیه کند.

«زلزله ملارد» هشدار الهی  به مسؤولان است
محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شاید زلزله قبلی در پاکدشت و زلزله اخیر در ملارد کرج، هشدار الهی به مسؤولان و مردم باشد که تا دیر نشده فکری بکنید. به گزارش مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در زلزله رودبار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، بم و کرمانشاه از نزدیک شاهد عمق آسیب‌های وارده به مردم، ساختمان‌ها، اموال و احشام آنها بوده‌ام و صحنه‌های تلخ و نگران‌کننده فراوانی را با چشم خود دیده‌ام. تصور زلزله‌ مشابهی در شهرهای بزرگ ایران بویژه در تهران عمیقا نگرانم‌ می‌کند. اگر خدای ناکرده زلزله‌ای مانند آنچه در بم رخ داد، در تهران اتفاق بیفتد، بیشتر از چندصد هزار کشته و مجروح در پی خواهد داشت. شاید زلزله قبلی در پاکدشت و زلزله اخیر در ملارد کرج، هشدار الهی به مسؤولان و مردم باشد که تا دیر نشده فکری بکنید.


Page Generated in 0/0310 sec