printlogo


کد خبر: 186420تاریخ: 1396/10/7 00:00
کوتاه و گویا

سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق ۱۴۰۴ به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد. این سند به دنبال سند 10 ‌ساله اول گسترش فناوری نانو و با هدف ترسیم نقشه راه دستیابی به چشم‌انداز ۱۴۰۴ در تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۶ در هیات دولت به تصویب رسید و در تاریخ ۲۹ آذرماه به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد.
هومان نارنجی‌ها، درمانگر و پژوهشگر اعتیاد، زنان را قربانیان اعتیاد خواند و گفت: زنان مقاومت کمتری نسبت به مردان برابر آسیب‌های ناشی از مواد مخدر دارند و همچنین مدت زمان اعتیاد و وابستگی کامل آنان از نخستین‌مصرف بسیار کوتاه‌تر از مردان است.
نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد و اعضای این کمیته صبح روز سه‌شنبه 5 دی‌ماه 1396 برگزار شد. همچنین مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین همایش سازمان‌های مردم‌نهاد و تجارب‌آموخته در حوزه معلولان به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
رضا قشلاقی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: با گزارش بازرسان درباره اقدام به عرضه دارو توسط پرسنل یک داروخانه در نبود مسؤول فنی، پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رشت پس از رسیدگی به پرونده و با احراز تخلف و با توجه به کشف مقداری داروی تاریخ مصرف گذشته بلافاصله حکم به پلمب و تعطیلی این داروخانه صادر کرد.
باقر شهنی‌زاده، رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره سالانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران اظهار کرد‌: برداشتن میان‌وعده‌های غذایی شیرین یکی از بهترین روش‌ها جهت پیشگیری از پوسیدگی دندان است و توصیه می‌شود خانواده‌ها به این مساله توجه لازم را داشته باشند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مهلت تمدید شده، متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 تهران از برگزاری جشن خاطرات کرسی با مادر‌بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها همزمان با جشن سال نو میلادی در محله ارامنه واقع در این منطقه خبر داد.
مهدی حجت، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: هدف اصلی مدیریت شهری تهران «ارتقای کیفیت زندگی شهروندان» است که آماده هرگونه همکاری در این زمینه بویژه احیای امید در شهروندان تهرانی هستیم.
 


Page Generated in 0/0056 sec