printlogo


کد خبر: 186431تاریخ: 1396/10/7 00:00
اخبار

میرباقری در جست‌وجوی لوکیشن برای «سلمان فارسی»
داوود میرباقری، کارگردان سریال «سلمان فارسی» همچنان به دنبال انتخاب لوکیشن‌های این سریال است و برای این منظور سفری هم به گرجستان داشته است. به گزارش مهر، سریال «سلمان فارسی» اثر الف ویژه سازمان صداوسیماست که داوود میرباقری کارگردان آن است و این مجموعه در 2 بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر(ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است. پروژه «سلمان فارسی» که چند ماهی است وارد پیش تولید شده است در ۴۰ قسمت روی آنتن خواهد رفت. داوود میرباقری برای انتخاب لوکیشن‌های سریال همچنان به نقاط مختلف سفر دارد و تاکنون سفرهایی به تبریز و گرجستان داشته است. این پروژه قرار است سال آینده کلید ‌زده شود. انتخاب لوکیشن برای ایران باستان قبل از اسلام و مسیحیت دوره بیزانس در حال بررسی است و لوکیشن حجاز نیز در شهرک سینمایی نور آماده خواهد شد.


تازه‌ترین خبرها از «دارکوب» بهروز شعیبی
«دارکوب» جدیدترین ساخته بهروز شعیبی این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و بزودی نسخه نهایی فیلم آماده نمایش می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، بهزاد عبدی آهنگساز فیلم «دارکوب» هم‌اکنون در اوکراین مشغول ساخت موسیقی «دارکوب» است. این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را سیدمحمود رضوی برعهده دارد، برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال آماده نمایش می‌شود. فیلمنامه «دارکوب» را حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآورده‌اند. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند. مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌‌پور، هادی حجازی‌‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران این فیلم هستند که هر کدام نقش‌های متفاوتی را در ایفا کرده‌اند.


رونمایی از کتاب خاطرات بنیانگذار یگان زرهی سپاه در حوزه‌هنری
مراسم رونمایی کتاب «دارساوین» خاطرات فتح‌الله جعفری، سرتیم یگان حفاظت از امام خمینی (ره) در قم و بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری، ساعت 16 روز دوشنبه 11 دی ماه 96 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، در این مراسم، سردار فتح‌الله جعفری راوی کتاب و سعید علامیان نویسنده کتاب سخنرانی خواهند داشت. «دارساوین» اثری مستند در حوزه خاطرات دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی است که در آن خاطرات سردار فتح‌الله جعفری نوشته شده است. این کتاب در بردارنده خاطرات شفاهی و بر اساس متن یادداشت‌های روزانه وی و به صورت پرسش و پاسخ تدوین شده است. مراسم رونمایی کتاب «دارساوین» دوشنبه، یازدهم دی ماه در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

پخش ویژه برنامه جشنواره عمار از شبکه مستند
ویژه برنامه «مستندنگار» همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار از امروز پنجشنبه از شبکه مستند روی آنتن می‌رود. برنامه تلویزیونی «مستندنگار» ویژه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با پخش آثاری در موضوعات سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، مدافعان حرم، جنگ نرم و ملت قهرمان از امروز پنجشنبه 7 دی ماه، به مدت 10 شب از ساعت 19:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. در این برنامه تلویزیونی یک ساعته، هر شب یکی از مستندهای برتر جشنواره عمار پخش می‌شود. گفت‌وگو با کارگردان اثر پخش شده و گزارشی از اکران‌ فیلم‌های هشتمین جشنواره عمار در سینما فلسطین نیز پخش می‌شود. در قسمت اول این برنامه، مستند 2 برادر به کارگردانی محمدسعید غدیریان روی آنتن می‌رود.
 


Page Generated in 0/0053 sec