printlogo


کد خبر: 186436تاریخ: 1396/10/7 00:00
اخبار

بهرام شفیع بار دیگر  رئیس فدراسیون هاکی شد
بهرام شفیع با کسب ۳۳ رای دوباره به عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی روز گذشته به ریاست محمدرضا داورزنی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. بهرام شفیع، رمضانعلی دولو، فرزاد فتاحی و محمدناصر نجف‌پور 4 کاندیدای این مجمع انتخاباتی بودند. البته فتاحی و نجف‌پور در مجمع حضور پیدا نکردند. در پایان رای‌گیری شفیع و دولو به ترتیب صاحب ۳۳ و 4 رای شدند. بدین ترتیب بهرام شفیع برای بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد.

خاطره تلخ نیمار از روزی که تصور کرد فلج شده
مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بدترین خاطره دوران بازیگری‌اش که او را تا مرز ناامیدی از ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش برد، تعریف کرد. تلخی ناکامی سنگین برزیل در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014، برای اهالی برزیل و طرفداران تیم‌ملی این کشور یک چیز بود و برای نیمار یک چیز دیگر. نیمار درست یک مرحله قبل از آنکه تیم‌ملی کشورش با قبول شکست 7 بر یک مقابل آلمان تحقیر شود و از رسیدن به فینال باز بماند، دچار حادثه‌ای شد که می‌توانست او را برای همیشه در حسرت دویدن دنبال توپ فوتبال بگذارد. آن حادثه در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی برزیل مقابل کلمبیا رخ داد؛ زمانی که زونیگا، مدافع حریف با زانوی خود کمر کاپیتان سابق تیم‌ملی برزیل را هدف قرار داد و چنان ضربه‌ای به ستون فقرات وی وارد کرد که منجر به شکستگی یکی از مهره‌هایش شد. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در یک برنامه ویژه در مصاحبه‌ای جالب که با هم‌تیمی‌ سابقش در بارسلونا جرارد پیکه داشت، درباره آن اتفاق گفت: آن مصدومیت و آن هفته بدترین اوقات دوران بازیگری من بود. آن هفته من گریستم، پدر و مادرم گریستند، همه ناراحت بودند، دوستانم و خانواده‌ام. بعد از ضربه‌ای که خوردم، نمی‌توانستم حتی پاهایم را بالا ببرم و تکان‌ دهم. دکتر تیم مرا به بیرون از زمین برد و من شروع به گریه کردم، چون واقعاً درد داشتم و نمی‌توانستم هیچ چیزی را حس کنم. در پاهایم هیچ حسی نداشتم. نیمار ادامه داد: آنها مرا به بیمارستانی در اطراف استادیوم بردند و آنجا به من گفتند: «خبر خوب اینکه باز هم خواهی توانست راه بروی. اگر ضربه 2 سانتیمتر آن طرف‌تر وارد می‌شد، باید فوتبال را برای همیشه کنار می‌گذاشتی».

تغییرات اساسی در فدراسیون وزنه‌برداری
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری و سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان تغییر خواهند کرد. فدراسیون وزنه‌برداری قرار است تغییر و تحولاتی را در سمت‌های دبیری فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان داشته باشد. در بخش دبیری فدراسیون به احتمال زیاد محسن بیرانوند جایگزین غلامرضا سیاهپور، دبیر فعلی خواهد شد و هدایت تیم‌ملی بزرگسالان وزنه‌برداری هم به محمدحسین برخواه سپرده می‌شود. برخواه در حال‌ حاضر سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان است. شنیده می‌شود سیاهپور، دبیر فعلی فدراسیون از سمت خود استعفا کرده است. فدراسیون وزنه‌برداری قرار است روز شنبه هفته‌ آینده درباره تغییر و تحولات تصمیم‌گیری و سپس اعلام رسمی کند.

افت 2 میلیون یورویی آزمون در کمتر از یک سال!
سایت ترانسفرمارکت به ارزش‌گذاری بازیکنان لیگ روسیه پرداخت. سایت ترانسفرمارکت روسیه، به ارزش‌گذاری بازیکنان لیگ روسیه پرداخته است که در این بین چند بازیکن هم بودند که نسبت به پارسال افت ارزش داشتند. یکی از این بازیکنان سردار آزمون است که این فصل تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده. این بازیکن ایرانی سال قبل ۱۱ میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات قیمت داشت که این عملکرد ضعیف باعث شد قیمت او به ۹ میلیون یورو برسد.
خبر بد برای سردار آزمون که گفته می‌شود 4 ماه است حقوق نگرفته این است که باشگاه روبین‌کازان در مرز ورشکستگی قرار دارد و به نظر می‌رسد بزودی ورشکسته ‌شود، به همین خاطر سران تیم روسی چاره‌ای جز فروش بازیکنان بزرگ خود از جمله آزمون ندارند.
سردار آزمون در تابستان پیشنهاد خوبی از تیم لاتزیو داشت ولی به این تیم ایتالیایی نرفت و ترجیح داد در لیگ روسیه باقی بماند.


Page Generated in 0/0066 sec