printlogo


کد خبر: 186621تاریخ: 1396/10/11 00:00
اخبار

گرمیو به بارسلونا بابت آرتور قیمت داد
گرمیو برای انتقال هافبک ۲۱ ساله‌اش به اروپا و تیم بارسلونا رقم تعیین کرد. تیم گرمیو پورتو آلگره از مدت‌ها قبل در حال رایزنی با کاتالان‌ها برسر «آرتور» هافبک تکنیکی‌اش است.  بر اساس اعلام گلوب‌اسپورت، کاتالان‌ها باید برای جذب این بازیکن خوش‌آتیه ۳۰ میلیون یورو پرداخت کنند  اما بارسا حاضر شده حداکثر رقمی بالغ بر ۲۵ میلیون یورو پرداخت کند.  بر اساس اطلاعاتی که این سایت ارائه کرده، ۶۰ درصد حق ترانسفر بازیکن نامبرده به باشگاه برزیلی می‌رسد. ۴۰ درصد بقیه میان اسپانسر و خانواده وی تقسیم خواهد شد.

لیبی حریف شاگردان کی‌روش در ۲۹ اسفند
اینطور که به نظر می‌رسد در تاریخ ۲۹ اسفند سال جاری تیم‌ملی پشت درهای بسته یک بازی تدارکاتی خواهد داشت. طی رایزنی‌هایی که مسؤولان فدراسیون فوتبال داشته‌اند ظاهراً برگزاری بازی دوستانه با تیم‌ملی لیبی قطعی شده است. البته هنوز خبر رسمی بابت برگزاری این بازی از سوی مسؤولان فدراسیون اعلام نشده اما خبرها حاکی از آن است که شاگردان کی‌روش ۲۹ اسفند این بازی تدارکاتی را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند. پیش از این، سرمربی تیم‌ملی در برنامه‌های خود اعلام کرده بود که روز ۲۹ اسفند خواهان برگزاری بازی تدارکاتی پشت درهای بسته است. کی‌روش در برنامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است از مسؤولان خواسته در کنار یک بازی تدارکاتی یک بازی هم پشت درهای بسته داشته باشد. سرمربی تیم‌ملی که برای تعطیلات از ایران رفته، جمعه هفته جاری به تهران بازمی‌گردد.

پیروزی یوونتوس با درخشش دیبالا
یوونتوس در آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست رقابت‌های سری A در خانه هلاس ورونا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در آخرین بازی نیم‌فصل نخست رقابت‌های سری A یوونتوس به مصاف هلاس ورونا رفت. این دیدار که در ورزشگاه خانگی هلاس ورونا برگزار شد، در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید. ستاره این دیدار پائولو دیبالا بود که 2 بار برای تیمش گلزنی کرد. دیگر گل یوونتوس را ماتوئیدی به ثمر رساند. یوونتوس با پیروزی‌ای که در این دیدار به دست آورد، ۴۷ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین، نایب‌قهرمان نیم‌فصل نخست رقابت‌های سری A شد.

استعفای آصفی از فدراسیون فوتبال و ستاد جام‌جهانی ۲۰۱۸
مشاور بین‌الملل رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس ستاد هماهنگی برنامه‌ریزی جام‌جهانی در ایران از سمت خود استعفا کرد. حمیدرضا آصفی، مشاور بین‌الملل رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس ستاد هماهنگی برنامه‌ریزی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در ایران از سمت خود کناره‌گیری کرد. او از 2 سال قبل و همزمان با ریاست تاج در فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور بین‌الملل همکاری‌اش را با تاج آغاز کرد و در ادامه، مسؤولیت ستاد جام‌جهانی را که متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های ورزش، امور خارجه، سازمان گردشگری و... است بر عهده گرفت. ستاد هماهنگی برنامه‌ریزی برای جام‌جهانی با هدف استفاده حداکثری از جام‌جهانی برای معرفی فرهنگ ایران به جامعه جهانی تشکیل شده است. جلسات ستاد برنامه‌ریزی برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ نزدیک به یک ماه است که برگزار نمی‌شود. فدراسیون فوتبال نیز این خبر را تایید کرده است. البته روز گذشته مهدی تاج با این استعفا مخالفت کرد و باید دید واکنش آصفی چه خواهد بود.

محمود خوردبین بستری شد
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، محمود خوردبین که جدیدا از سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرده است، صبح دیروز به دلیل درد کمر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا پزشکان شرایط او را بیشتر بررسی کنند.

اومانیا، مطهری و سالاروند از پارس جنوبی جدا شدند
3 بازیکن پارس جنوبی به صورت توافقی از این تیم جدا شدند. امیرارسلان مطهری، مایکل اومانیا و فرشاد سالاروند 3 بازیکن پارس جنوبی به صورت توافقی از این تیم جدا شدند. مطهری در نیم‌فصل نخست اغلب مصدوم بود و نتوانست در بازی‌های زیادی برای این تیم به میدان برود. اومانیا هم پس از پایان نیم‌فصل به عدم پرداخت حق و حقوقش معترض بود که پس از مدتی این مشکل حل شد اما به نظر می‌رسد او از قبل تصمیم داشت از تیم پارس جنوبی جدا شود. فرشاد سالاروند هم که اغلب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، مقصد بعدی‌اش فولاد خوزستان است.


Page Generated in 0/0059 sec