printlogo


کد خبر: 186772تاریخ: 1396/10/14 00:00
اخبار

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره در روز جمعه
هیأت داوران بخش‌های مسابقه جشنواره عمار معرفی شد
هیات داوران بخش‌های مختلف جشنواره عمار از جمله بخش مستند، داستانی و انیمیشن اعلام شد. به گزارش «وطن‌امروز»، دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی هیات داوران بخش‌های «مستند»، «داستانی» و «انیمیشن» را بدین شرح اعلام کرد. در بخش مستند و نقد درون گفتمانی مهدی نصیری، علیرضا قزوه، حمید رسایی، منصور نظری و محمدصادق شهبازی داوری آثار را برعهده گرفتند. در بخش مستند‌های مدافعان حرم رحیم مخدومی، علی‌محمد مؤدب، محسن یزدی و احمدرضا بیضایی عهده‌دار مسؤولیت داوری آثار شده‌اند؛ همچنین در مستندهای اقتصاد مقاومتی و ملت قهرمان چهره‌هایی چون حسن سبحانی، محمدرضا نقدی، میلاد عرفان‌پور و مرتضی فیروزآبادی حضور دارند. داوری بخش مستندهای جبهه فرهنگی و سبک زندگی را نیز حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، حسین یکتا، سیداحمد عبودتیان، محمد سرشار و حجت‌الاسلام محمدمسلم وافی برعهده دارند. در بخش مستندهای جنگ نرم و بیداری اسلامی و جهانی چهره‌هایی چون رضا برجی، فواد ایزدی، نبیل حموده، سیدسلیم غفوری و سهیل اسعد به عنوان داور حضور دارند و داوری مستندهای تاریخ معاصر نیز به قاسم تبریزی، هوشنگ توکلی، بیژن پیروز، عباس سلیمی‌نمین و محمدحسن روزی‌طلب سپرده شده است. در بخش فیلم‌های داستانی این دوره از جشنواره عمار چهره‌هایی چون شهریار بحرانی، ابراهیم فیاض، حسن عباسی، مجید شاه‌حسینی و سعید مستغاثی داوری آثار را برعهده گرفتند و همچنین داوری بخش پویانمایی نیز به محمدحسین نیرومند، مجید قادری و هادی محمدیان سپرده شده است. برگزیدگان این بخش‌ها در اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار که 15 دی ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار ‌می‌شود، اعلام و تقدیر می‌شوند.


تصویربرداری «گلشیفته» ادامه دارد
تصویربرداری سریال «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی در پژوهشکده ژنتیک ادامه دارد. به گزارش مهر، سریال «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی این روزها در حال تصویربرداری است و چند تن از بازیگران از جمله مهدی هاشمی، هومن سیدی و نازنین بیاتی جلوی دوربین هستند. عوامل این سریال هم اکنون در دانشگاهی در شهرک غرب در حال کار هستند و تا آخر این هفته در این لوکیشن ضبط و تصویربرداری کار ادامه خواهد داشت. صادق یاری، سرمایه‌گذار سریال «گلشیفته» نیز گفت: تصویربرداری سریال «گلشیفته» این روزها در پژوهشکده ژنتیک در خیابان پژوهش ادامه دارد و مهدی هاشمی، هومن سیدی و نازنین بیاتی جلوی دوربین هستند، مابقی بازیگران نیز هفته آینده جلوی دوربین می‌روند. تصویربرداری این مجموعه که برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی و سرمایه‌گذاری صادق یاری ادامه دارد. فیلمنامه سریال «گلشیفته» همزمان با تصویربرداری در حال نگارش است و نویسندگی آن را خشایار الوند برعهده دارد.


«جومانجی» از «جنگ ستارگان» پیشی‌ گرفت
«جومانجی» گوی سبقت را از جنگ ستارگانی ربود که به مدت 3 هفته پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی بود. به گزارش فارس، به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم موفق کمپانی سونی در تعطیلات سال نو بر «جنگ ستارگان: آخرین جدای» غلبه کرد. «جومانجی» برنده بزرگ کمپانی سونی گوی سبقت را از جنگ ستارگانی ربود که به مدت 3 هفته پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی بود. جومانجی با اکران عمومی در 20 دسامبر بسیار فراتر از انتظار و پیش‌بینی‌ها ظاهر شد و تاکنون به 185 میلیون و 600 هزار دلار فروش در سینماهای آمریکای شمالی رسیده است. فروش جهانی این فیلم نیز به رقم 350 میلیون دلار رسید، همچنین در فروش 4 روز تعطیلی سال نو میلادی 66 میلیون و 300 هزار دلار کسب کرد. «دوواین جانسون»، «جک بلک»، «کوین هارت»، «کارن گیلان»، «نیک جوناس» و «بابی کاناوال» نقش‌آفرینان این فیلم هستند؛ فیلم درباره کودکانی است که به یک بازی ویدئویی جومانجی منتقل شده و در آنجا به آواتار تبدیل می‌شوند.


Page Generated in 0/0061 sec