printlogo


کد خبر: 186781تاریخ: 1396/10/14 00:00
اخبار

علی پروین تحت نظر پزشکان متخصص
در پی بستری شدن علی پروین در بیمارستان، پزشکان متخصص بررسی‌ها و آزمایشات اولیه را از این پیشکسوت پرسپولیس به عمل آورده‌اند تا وضعیت بیماری احتمالی او روشن‌تر شود. به‌ گزارش ‌ایسنا، علی پروین که شب گذشته به دلیل بیماری دیابت و سرگیجه در بیمارستان کسری تهران بستری شده بود، از ساعت 5 صبح دیروز مورد ویزیت پزشکان  متخصص قلب، دیابت و مغز و اعصاب قرار گرفت. البته او بر اساس تجویز پزشکان آزمایشات ‌دقیق‌تری انجام داده است تا وضعیت بیماری‌اش مشخص شود. دکتر مسعود نوروزی که پزشک سابق تیم‌ ‌ فوتبال پرسپولیس بوده از صبح دیروز بر بالین علی پروین حاضر شده تا پیگیر تمام کارهای پیشکسوت پرسپولیس باشد. نوروزی یکی از متخصصان بیمارستان کسری است. به گفته پزشکان، علی پروین با بهبود وضعیتش ظرف 2، 3 روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

طارمی در فهرست خرید  الغرافه قطر
باشگاه الغرافه قطر به دنبال جذب مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس است. این باشگاه قطری وسلی اسنایدر را هم در فهرست خرید خود قرار داده است. ‌به نقل از الرای، الغرافه یکی از تیم‌های قطری است که به دنبال تغییر و تحول زیاد در فصل جابه‌جایی زمستانی است. این تیم قطری که بتازگی بولنت ترکیه‌ای را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد، در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف نماینده ازبکستان برود. روزنامه الرای قطر از مذاکره این باشگاه قطری با بازیکنانی مثل وسلی اسنایدر هلندی، مهدی طارمی و یانیک ساگوبو ساحل عاجی سخن به میان آورد. به نظر می‌رسد بحث پیوستن مهدی طارمی به الغرافه جدی است. این بازیکن پیشنهاد 2 ساله تمدید قرارداد خود را رد کرده و به دنبال جدایی از سرخپوشان است.

سیف‌اللهی به پارس جنوبی پیوست
بازیکن پیشین سیاه‌جامگان به پارس‌جنوبی پیوست. باشگاه پارس‌جنوبی‌جم در ادامه فعالیتش در بازار نقل‌وانتقالات سه‌شنبه با عقد قراردادی روح‌الله سیف‌اللهی را به خدمت گرفت. او در نیم‌فصل نخست در سیاه‌جامگان مشهد توپ زد. پارس جنوبی در فاصله 12 روز مانده به انتهای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، میثم آقایی، شهرام گودرزی و مصطفی قنبری را جذب کرده است. این تیم پس از گذشت 17 هفته از لیگ برتر با 30 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

رسول خادم ۳۱ آزادکار را
به اردوی تیم‌ملی فراخواند
رسول خادم ۳۱ آزادکار را به اردوی تیم‌ملی کشتی دعوت کرد تا از هفته آینده تمرینات خود را در خانه کشتی استارت بزنند. اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۱۷ تا ۲۸ دی‌ماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود.
اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
رضا اطری، نادر حاج آقانیا، حسن رحیمی، ایمان صادقی، مسعود اسماعیل‌پور، بهنام احسان‌پور، باقر یخکش، میثم نصیری، سیداحمد محمدی، یونس امامی، پیمان بیابانی، محمدرضا سرگو، مصطفی حسین‌خانی، محمد متقی‌نیا، حمیدرضا زرین‌پیکر، امید حسن‌تبار،  بهمن تیموری، احمد بذری، علیرضا کریمی، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، محمدجواد ابراهیمی، حسین شهبازی، ارشک محبی، عزت‌الله اکبری، مجتبی گلیج، دانیال شریعتی، کمیل قاسمی، امیررضا امیری، یدالله محبی و امین طاهری.
مسؤول امور فنی: رسول خادم، مربیان: محمد طلایی - علیرضا رضایی (سرمربی تیم امید)، مسعود مصطفی‌جوکار، فردین معصومی، مهدی برائتی، هادی حبیبی و یک مربی به معرفی هیأت کشتی استان‌های مازندران و کرمانشاه.

پیوسن الحاجی گرو به استقلال منتفی شد
مهاجم مورد علاقه آبی‌پوشان پایتخت مشتری اماراتی پیدا کرد.
به گزارش شفقنا ورزشی، الحاجی گرو، مهاجم تیم استروند بلژیک گزینه مورد علاقه آبی‌پوشان پایتخت در فصل جابه‌جایی زمستانی بود و خبرهای زیادی درباره توافق این بازیکن با آبی‌پوشان پایتخت به گوش رسید اما ظاهرا این انتقال صورت نخواهد گرفت. یک باشگاه اماراتی با پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی که بهتر از پیشنهاد استقلال است، برای جذب الحاجی گرو اعلام آمادگی کرده است. با توجه به پیشنهاد خوب این باشگاه اماراتی به الحاجی گرو به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور او در لیگ امارات باشیم.
 


Page Generated in 0/0061 sec