printlogo


کد خبر: 186836تاریخ: 1396/10/16 00:00
ثبت‌نام نیمی از اعضای مجمع کمیته المپیک برای انتخابات
رئیس نیامد

زینب حاجی‌حسینی: مهلت تعیین‌شده برای اعلام آمادگی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که از میان ۶۲ عضو مجمع کمیته، ۳۰ نفر برای ورود به انتخابات ثبت‌نام کردند. به دنبال تهیه و تصویب‌ آیین‌نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک توسط اعضای هیات اجرایی از دوم دی‌ماه مهلت ثبت‌نام کاندیداهای حضور در مجمع انتخاباتی این کمیته به صورت رسمی آغاز شد و پس از گذشت 2 هفته ساعت ۱۵ دیروز به پایان رسید. طی این مدت افراد زیادی برای گرفتن فرم ثبت‌نام شرکت در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کردند.  رباب شهریان نخستین ‌نفری بود که در نخستین روز از مهلت ثبت‌نام، فرم لازم را تحویل گرفت و آمادگی خود را برای نایب‌رئیسی اعلام کرد، علی دادگر نیز آخرین فردی بود که برای ورود به انتخابات کمیته المپیک اعلام آمادگی کرد.  در این میان  ۲۸ نفر دیگر نیز نسبت به ثبت‌نام در پست‌های مختلف هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام آمادگی کردند که البته در میان آنها نامی از کیومرث هاشمی، رئیس فعلی کمیته ملی المپیک دیده نمی‌شود. وی پیش از این نیز اعلام کرده بود در این مقطع زمانی صلاح نمی‌داند در انتخابات شرکت کند.
بر این اساس در پایان زمان اعلام‌شده، رباب شهریان، محمد درخشان، محمدعلی صبور، میترا نوری، کیکاووس سعیدی، سیدعبدی افتخاری، مجید کیهانی، علیرضا رحیمی، محمود خسروی‌وفا، مهدی علی‌نژاد، صادق فرجی، زهرا اینچه‌درگاهی، فضل‌الله باقرزاده، هاشم اسکندری، مهدی تاج، رضا صالحی‌امیری، مسعود خلیلی، طاهره طاهریان، محمود مشحون، حسین بابوئی،  علی مرادی، محسن رضوانی، محمد علی‌پور، مجید شایسته،  احمد ضیایی، مسعود خلیلی، غلامرضا نوروزی، شاهرخ شهنازی، هادی ساعی و علی دادگر افرادی هستند که برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی یکی از ۱۱ پست تعریف‌شده هیات‌رئیسه و هیات اجرایی این کمیته کاندیدا شدند.
انتخابات کمیته ملی المپیک ۲۵ دی‌ماه برگزار می‌شود. برای حضور در این دوره انتخاباتی و بر اساس فرم‌های تکمیل‌شده سیدرضا صالحی‌امیری و محمود خسروی‌وفا تنها گزینه‌هایی هستند که برای ریاست کاندیدا شده‌اند، علی مرادی، محمد درخشان، صادق فرجی، مهدی علی‌نژاد و شاهرخ شهنازی کاندیداهای دبیرکلی هستند.
اسامی کاندیداهای حضور در این مجمع انتخاباتی به شرح زیر است:
ریاست: سیدرضا صالحی‌امیری و محمود خسروی‌وفا
دبیرکل: علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمد درخشان، مهدی علی‌نژاد و صادق فرجی
 نایب رئیس: محمود خسروی‌وفا، رباب  شهریان، علی مرادی، هادی ساعی، هاشم اسکندری، محمود مشحون، فضل‌الله باقرزاده، حسین بابویی، مجید شایسته، طاهره طاهریان و غلامرضا نوروزی
خزانه‌دار: مهدی علی‌نژاد، هادی ساعی، کیکاووس سعیدی و میترا نوری
هیأت اجرایی: علیرضا رحیمی، مهدی تاج، فضل‌الله باقرزاده، مجید کیهانی، خسرو قمری، محمد علیپور، سیدعبدی افتخاری، محمدعلی صبور، صادق فرجی، محمد درخشان، زهرا اینچه‌درگاهی، مسعود خلیلی، احمد ضیایی، مجید شایسته و محسن رضوانی.
از میان کاندیداهای انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک در حال حاضر شاهرخ شهنازی، رباب شهریان، فضل‌الله باقرزاده و محمود مشحون عضو هیات اجرایی هستند.
طی مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک، سیدمهدی هاشمی نیز برای ورود به این دوره انتخاباتی اقدام کرد اما وی که عضو مجمع کمیته ملی المپیک نیست نتوانست ثبت‌نام خود را قطعی و نهایی کند. فهرست ۳۰ کاندیدای انتخابات پیش روی کمیته ملی المپیک در حالی نهایی شد که برای انتخابات دوره گذشته این کمیته، ۴۱ نفر کاندیدا شده بودند و پست ریاست هم
۱۱ کاندیدا داشت.  
 


Page Generated in 0/0061 sec