printlogo


کد خبر: 186890تاریخ: 1396/10/17 00:00
اخبار

دولت گرانی، بیکاری و معیشت مردم را سامان دهد
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی از حضور انقلابی مردم در حمایت از نظام و محکومیت فتنه اخیر تقدیر کرد و خواستار اقدام عملی مسؤولان برای رفع مشکلات مردم شد. به گزارش رسا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید، در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تقدیر کرد و توجه مسؤولان به خواسته‌‌های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد. وی حضور مردم را نشانه تعهد آنها نسبت به انقلاب و امام و رهبری دانست و اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماندند بین خواسته خود و دشمن تفکیک قائل هستند. این مرجع تقلید تصریح کرد: خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی است، مردم خواهان عملی شدن خواسته‌‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج‌سواری به دشمن نخواهند داد و جواب دشمن را همیشه می‌دهند. وی با اشاره به جلسه اخیر شورای امنیت تاکید کرد: شورای امنیت بیش از این ابزار دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.

وحدت مردم و شکست دشمنان نتیجه حوادث اخیر کشور بود
یکی از مراجع تقلید با اشاره به ناآرامی‌های روزهای اخیر در کشور گفت: این حوادث نه‌تنها درس عبرت و هشدار بود بلکه شکستی برای دشمنان رقم زد و مایه وحدت مردم شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار  فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ناآرامی‌های روزهای اخیر در کشور تصریح کرد: این حوادث نه‌تنها درس عبرت و هشدار بود بلکه شکستی برای دشمنان رقم زد. آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه دشمنان از حوادث اخیر ذوق‌زده شده بودند، گفت: شبکه‌های معاند صریحاً در برنامه‌های‌شان دستورات آشوبگری دادند اما درنهایت مردم با انبوه جمعیت برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان آمدند. وی با بیان اینکه دشمنان از اینکه مردم می‌دانند انقلاب‌شان به این آسانی و ارزانی به دست نیامده بی‌خبرند، تصریح کرد: دشمن فکر می‌کند انقلاب با این چیزها از دست می‌رود اما باید بداند بسیار ریشه‌دارتر از این است که با چنین حوادثی تکان بخورد پس در محاسبات‌شان اشتباه می‌کنند.

تقدیر آیت‌الله ‌لاریجانی  از نیروی انتظامی
رئیس قوه‌قضائیه طی تماسی با فرمانده نیروی انتظامی از صبر، هوشیاری و مدیریت پلیس در برخورد با عوامل اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر و برخورد با برهم‌زنندگان امنیت جامعه تقدیر کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در تماسی تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از عملکرد نیرو‌های تلاشگر و خدوم پلیس در مدیریت و کنترل ناآرامی‌های روز‌های گذشته، از خدمات مدبرانه نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه قدردانی کرد.

پاسخ کوبنده‌ای به تروریست‌ها و ضدانقلاب منطقه خواهیم داد
وزیر اطلاعات گفت ایران بزودی پاسخ کوبنده‌ای به تروریست‌ها و ضدانقلاب منطقه خواهد داد. سید محمود علوی دیروز در مراسم ترحیم 3 شهید وزارت اطلاعات در ارومیه با تبریک و تسلیت شهادت شهدای امنیت به رهبر انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و خانواده معظم 3 شهید والامقام، تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بزودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب منطقه خواهند داد. وزیر اطلاعات در این مراسم با اشاره به اینکه شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است، گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند. وی افزود: سربازان گمنان امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می‌دانند. وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنان امام زمان(عج) گلوله‌ها را می‌پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهند. وی اضافه کرد: گروهک‌های تروریستی مطمئن باشند اراده فرزندان این مرز و بوم را نمی‌توانند متزلزل کنند.


Page Generated in 0/0054 sec