printlogo


کد خبر: 186905تاریخ: 1396/10/17 00:00
کوتاه و گویا

پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه کامپوزیت اکسپوی مسکو برگزار می‌شود که در این رویداد 6 شرکت دانش‌بنیان دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند.
اسدالله هادی‌نژاد، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 15 تن و ‏‏331 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در هفته اخیر در کشور خبر داد.
سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه10 تهران از جانمایی، شناسایی و ساماندهی
85 نقطه امن اسکان اضطراری و همچنین تولید انیمیشن‌های اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم در این رابطه به شهروندان خبر داد.
شهردار منطقه 7 تهران از اجرای طرح تهیه سیسمونی برای زوجین کم‌برخوردار سطح این منطقه خبر داد. سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند منطقه در مجموعه‌های فرهنگی- ورزشی شهربانو اجرا می‌شود.
آیین دیدار و تقدیر از هنرمندان ایرانی ارمنی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری و جمعی از هنرمندان به مناسبت آغاز سال نو در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار شد.
کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی تخصصی چهارمین همایش و جشنواره ملی دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی از ۱۳ دی‌ماه آغاز و اختتامیه این همایش در روز ۳۰ دی‌ماه در مجموعه باغ کتاب برگزار می‌شود.
حبیب‌الله تاجیک‌اسماعیلی، شهردار منطقه یک تهران گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای توانمند‌سازی و ارتقای کارآمدی نیروهای انسانی شهرداری است که در اولویت برنامه‌های توسعه منابع انسانی این منطقه قرار گرفته است.
در نشستی با عنوان «چالش‌های صنعت اسباب‌بازی» دست‌اندرکاران حوزه اسباب‌بازی خبر از شکل‌گیری «انجمن صنفی اسباب‌بازی» دادند. این نشست با برنامه‌ریزی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و با مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان جمعی از علاقه‌مندان حوزه‌ اسباب‌بازی نیز بود که به جمع خانواده‌ کوچک تولیدکنندگان اسباب‌بازی پیوسته و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


Page Generated in 0/0059 sec